przyszedł czas i na moje doświadczenia w tym temacie
z samochodem VW PASSAT B4z 1994 z silnikiem 1,9 tdi o oznaczeniu 1Z
Po odbiorze auta z pewnego programu samochodem zaczęło trząść przy przyspieszaniu a potem nawet przy utrzymaniu stałej prędkości około 100km/h w sposób że jazda stała się utrapieniem. Po sprawdzeniu poduszek, przegubów, czyszczeniu zbiornika i przewodów paliwowych została zdiagnozowana pompa paliwa i jej nastawnik. Czytając na innym forum temat :
http://passatb4.pl/forum/viewtopic.php?t=3860 i obejrzeniu kilku zdjęć u wójka google odnoszę wrażenie iż dobrze została zlokalizowana usterka. Auto na chwilę obecną znajduje się w warsztacie w warszawie i po odbiorze opowiem co powiedział mechanik i czy rzeczywiście to było przyczyną.
[ Dodano: 2014-04-30, 16:12 ]Dzięki uszczelnieniu pompy i wymianie nastawnika wszystko wróciło do normy
naprawy dokonał warsztat "CHINIEWICZ" BOSCH Diesel Service ul. Modlińska 57A tyły salonu Opla