Witam !! Panowie w moim tolku po zakupie nie działał pilot od centralnego zamka więc wymieniłem baterie na nowe ale to nie pomogło za to zaczeła dioda świecić cały czas i gaśnie tylko podczas przyciskania zamknięcia lub otwarcia . Centralny zamyka tylko zamkiem w drzwiach . Próbowałem już na wszystkie opisane tu sposoby ale nic . Do kluczyków mam podpięte dwa piloty więc ktoś chyba coś już broił ale one też nie działają .... Jakieś pomysły ?? Od czego zacząć ?? Będę wdzięczny za porady .
Do kluczyków podpięte są jakieś kody ...choć mnie wyglądają jak numery nadwozia
Bleki pisze:więc wymieniłem baterie na nowe ale to nie pomogło
po zmianie baterii trzeba jeszcze pilot ponownie zakodować żeby działał
Bleki pisze:za to zaczeła dioda świecić cały czas i gaśnie tylko podczas przyciskania zamknięcia lub otwarcia
chyba coś musiałeś źle poskładać po zmianie baterii
Bleki pisze:Centralny zamyka tylko zamkiem w drzwiach
najpewniej zamek tych drzwi już się skończył - zimne luty itd
Bleki pisze:Do kluczyków mam podpięte dwa piloty więc ktoś chyba coś już broił ale one też nie działają
Trzeba by może spróbować zmienić w nich baterie, jak nie to sprawdzić jak ten sterownik jest podłączony (w drzwiach kierowcy lub pod deską ). Może coś się rozłączyło i nie działa.
Bleki pisze:Do kluczyków podpięte są jakieś kody
To jest chyba fabryczna przywieszka z kodem dodawana po to aby np. można dorobić oryginalny kluczyk w serwisie seata
eR! Pilota napewno dobrze poskladalem bo podczerwień działa tylko ta dioda non stop świeci .... co do tych dołączonych pilotów, mówisz żeby szukać w drzwiach lub pod deską! ? Oki jutro wekend tak że wybebesze drania
W jaki sposób zakodować pilota Vagiem? Wiem,że jest taka możliwość tylko nie wiem jak sie za to zabrać. Zakodowanie pilota w nastepujacy sposób: 1 kluczyk w stacyjce a 2 z pilotem w zamku i konminacja zamknięcia i otwarcia auta nie pomaga itp. TAk więc pozostaje Vag
berkelz, jeżeli masz całkowicie sprawny elektronicznie ten zamek do którego wkładałeś fabryczny kluczyk posiadający pilot to Vag raczej Ci nic tu nie pomoże. Wina najprawdopodobniej leży po stronie elektroniki pilota. Na płytce z biegiem czasu porobiły się "zimne luty" albo zdechł kondensator - trymer. Obydwie sprawy wymagają przelutowania o czym możesz poczytać w tym temacie.
Wina z nie działającym centralnym z pilota może też leżeć w samym module komfortu ... ale to raczej bardzo rzadko się zdarza.
Centralny z pilota naprawiony okazało się że wyrwany był kabelek prądowy plusowy I już pilocik sprawny Nawet domykanie szyb działa tylko że aby tyle ... hm
Nie mogłem się zebrać do naprawy, ale jednak stało się i oto zagadka:
Pilot- w kluczyku, 2 przyciski i dioda, 433 mHz, Toledo 1M 99', 2 baterie.
Po zakupie auta (3 lata temu) z nowymi bateriami działał z 3-5 metrów.
Gdzieś pół roku temu wymienione baterie.
Nie korzystam z auta, więc nie wiem od kiedy (ojciec nim jeździ) pilot działać zaczął tylko z bliska:
przy słupków A przy górnym rogu szyby dało się otworzyć, z trochę większego zakresu zamknąć auto.
Wymieniłem baterie- nic.
Wyrwałem i przelutowałem moduł komfortu- był suchy, ogólnie ok, poprawienie lutów pomogło, ale przy oświetleniu w aucie-
teraz działa zawsze idealnie, a nie żarzy się czy coś, obsługa z pilota bez zmian, nawet z nowymi bateriami,
tylko przy słupku i przyłożony do modułu działa, więc moduł powinien być ok i antena też.
Przelutowałem pilota. Pilot nadal mruga przy wciskaniu guzików (tak jak mrugał jak działał), tylko że jaśniej i przestał działać.
Auto nie reaguje na niego teraz wcale- ani przy module, ani przy słupku/końcu anteny.
Próby kodowania (sprawdzone dwa sposoby na 15 sposobów- zwykły kluczyk w stacyjce i pilot w zamku,
pilot w zamku z wciśnięciem guzików i kręceniem) nie dały nic, bo przecież pilot miał zasięg tylko przy module i słupku,
więc to dla niego za daleko od zamka. Wyciąganie wcześniej baterii z 10 razy na długie/dłuższe chwile nie powodowało rozprogramowania.
I tu moje pytania:
Zaprogramowanie pilota VAGiem możliwe jest tylko tym kablem podpinanym pod port Serial i startowanym z DOSa? Żadne USB i inne VCDSy nie zadziałają?
Czy jest w pilocie coś co mogło się uszkodzić, że pilot udaje, że działa, ale nie działa?
Piszecie o scyzorykach, że są dużo lepsze jakościowo od seryjnych pilotów- od jakich aut (B5FL, B6, A6) dopasowywać? Pilnować zgodności opisów na scalaku tym największym?
Czy prościej się poddać i założyć inną centralkę centralnego i dowiesić piloty do kluczyków?
Spróbuję jutro dostać się do kompa moim chińskim kablem na USB- wcześniej nie działał, ale moduł komfortu był nie do końca sprawny.
Pilot został dzisiaj u znachora ożywiony- nadaje tak mocny sygnał jak działający pilot od Cordoby 2002- sprawdzone skanerem fal.
Mój pilot nadaje na częstotliwości 433,850 mHz- to dobrze? Jest regulacja, ale ustawienie "chyba jak wcześniej" to właśnie 433,850 mHz.
Na kluczyku podane 433 mHz. Sygnał na tej częstotliwości z pilota jest też najmocniejszy.
Nadal nie działa w połączeniu z autem.
Nie mogę go zakodować/zaprogramować- zamek w drzwiach kierowcy nie działa jak powinien (otwarcie/zamknięcie kluczykiem zamka otwiera/zamyka tylko drzwi kierowcy, trzymanie kluczyka przekręconego nie daje efektu w postaci otwarcia/zamknięcia reszty drzwi) i kodowanie nim nie daje efektu, więc tylko VAGiem mogę sprawdzić czy auto "widzi" pilota i spróbować go przypisać.
Próby otwierania drzwi pasażera/bagażnika nie da się zrobić (jak niektórym się wtedy "samo zrobiło")- wkładki zastane na amen, nie drgną.
Przypisanie robić programem Vag-Com (5 post, 3 strona) zgodnie z instrukcją z pierwszego postu na 3 stronie tego wątku?