By wskazówki idealnie ustawić przed ich zdjęciem przyklej jakąś taśmę z małą ilością kleju na tarcze tam gdzie wskazówka maksymalnie wychyla się w lewo czyli och położenie 0 .
Test zegarów obowiązkowo jak Marek napisał. Ja osobiście to filmik sobie nagrałem:)
Witam! Panowie potrzebuje szybkiej odpowiedzi. Dzisiaj zabrałem się za zmianę podświetlenia w swoim tolku. Wszystko zrobione według instrukcji no i po podłączeniu do auta zauważyłem kilka dziwnych objawów. Po pierwsze po przekręceniu kluczyka słychać takie syczenie z okolicy zegarów coś w stylu takiego piszczenia ze uszy pękają tylko bardzo ciche przy tym diody świecą nie najmocniejszym światłem. Po zapaleniu auta zegary rozjaśniają się stopniowo a gdy już świecą pełna mocą to pulsują delikatnie a wraz z tym lampka podsufitki i całe oświetlenie wnętrza. Po dodaniu gazu do około 3tys jest pyknięcie wszystko przygasa ale włącznie ze światłami. Z tego co mi przyszło do głowy to sprawdziłem czy nigdzie przez przypadek nie zlutowałem innej ścieżki ale wszystko okej. Wszystkie diody świecą jednakowo. Na innym forum ktoś miał identyczne obiawy w leonie tylko bez pyknięcia przy dodaniu gazu do 3tys oraz bez tego dziwnego świstu i okazało się że to wina alternatora wraz z regulatorem. U mnie wszystko było okej. Licznik mam wymontowany przed sobą ale brak mi pomysłów proszę o pomoc.
Zauważyłem jeszcze że podczas spadania obrotów silnik zadrży i chodzi normalnie. Czy powie mi ktoś przynajmniej czy same zegary mogą powodować coś takiego?
Ostatnio zmieniony 05 mar 2014, 14:30 przez konradex93, łącznie zmieniany 1 raz.