CYRULIK pisze:leeon pisze:Tak tak, chodzi o wymiane samego slupka, nie zaden swap odmiennej jednostki
A co jesli slupek bedzie bez paska, jak wtedy nim zakrece? Przy braku synchronizacji korby z walkiem tloki stukna w zawory... Ehh sytuacja beznadziejna :] a handlarze wciskaja szmelc i maja sie dobrze
Stary nie kumam Twojego problemu, tak jak pisałeś dostajesz gwarancje rozruchowa(niestety albo masz pecha i szukasz dalej albo jest super i się cieszysz), kto kupuje silnik bez paska rozrządu????? zresztą poszukaj w okolicy czasami w cenie albo za grosze masz nawet z wymiana, a jeżeli twierdzisz ze za duże ryzyko to wyremontuj swój obecny.
Mozliwe, ze masz racje, ja doswiadczenia w tego typu sprawach nie mam - innaczej nie byłoby tego wątku.
Teraz wpisz w google Gwarancja Rozruchowa i zobacz ile jest w tej kwestii wątków na forach prawnych
To że ona jest to jeszcze nie swiadczy ze odwozisz silnik i wszystko gra. Dla tego pytam o kwestie sprawdzenia, aby zminimalizowac prawdopodobienstwo odwozenia jakiegos szmelcu.
Kolejna kwestia jest to ze nie ufam zadnemu mechanikowi, po pierwsze 80% to kretacze, po drugie jak zrobie sam to wiem co mam
Na chwile obecna mam umowione w piatek ogledziny swiezej dostawy z UK, z mozliwoscia odpalenia
Zobaczymy ...