Wszystko o elektryce w aucie
Kaspoll1988
Forumowicz
Posty: 1933 Rejestracja: 21 cze 2010, 16:52
Auto: Seat Leon 1P
Model: 2.0 TDI
Lokalizacja: Dobczyce
Post
autor: Kaspoll1988 » 03 sty 2014, 20:56
haszczu ty masz dwa piloty czy jeden ?
haszczu
Moderator
Posty: 3380 Rejestracja: 01 mar 2013, 18:50
Auto: Seat
Model: Leon 1.8T AUQ
Lokalizacja: Pilzno
Post
autor: haszczu » 04 sty 2014, 12:57
Kaspoll1988 , Ja mam jeden pilot i jeden kluczyk
Było 1.8 20v AGN 125KM
Było 1.8 20VT AUQ 180KM
Było 1.9 TDI ASV 110KM
Jest Leon 1.8T AUQ 180KM
Sony
Administrator
Posty: 7094 Rejestracja: 20 sty 2009, 20:09
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI ASV++
Lokalizacja: Piotrków Tryb.
Kontakt:
Post
autor: Sony » 05 sty 2014, 03:12
Kontynuujcie sobie pogawędki o pilotach w tym temacie, bo tylko śmietnik robiliście koledze skrzysieks w jego wątku.
eR
Forumowicz
Posty: 346 Rejestracja: 21 wrz 2010, 20:17
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI ASV
Lokalizacja: Kielce
Post
autor: eR » 07 sty 2014, 21:05
haszczu , zobaczymy co z mojego pilota uda się zrobić. I tak nie ma nic do stracenia. Na wiosnę założę najwyżej osobny sterownik. Będzie z 30 metrów działał. Dosłownie śmiać mi się chce jak jakiś kolo na parkingu otwiera 20 letniego zardzewiałego opla z parudziesięciu metrów przez dołożony sterownik. A ja cisnę ten kluczyk przy samej szybie i d*upa. A kluczyk całkiem dobrze zachowany, wygląda może na 5 lat ale elektronika poszła się ...
kornat
Forumowicz
Posty: 2452 Rejestracja: 13 lis 2009, 21:48
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI AHF
Lokalizacja: Tarnobrzeg
Post
autor: kornat » 07 sty 2014, 21:09
eR , a może spróbuj na początek przedłużyć antenę od modułu.
eR
Forumowicz
Posty: 346 Rejestracja: 21 wrz 2010, 20:17
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI ASV
Lokalizacja: Kielce
Post
autor: eR » 07 sty 2014, 21:12
Spróbuję, ale najpierw przelutuję tego super pilota
. Zobaczymy co z tego wyjdzie.
haszczu
Moderator
Posty: 3380 Rejestracja: 01 mar 2013, 18:50
Auto: Seat
Model: Leon 1.8T AUQ
Lokalizacja: Pilzno
Post
autor: haszczu » 10 sty 2014, 16:20
Czy ktoś wie od czego jest ta "śrubka" w pilocie? Na zdjęciu w prawym górnym rogu
Było 1.8 20v AGN 125KM
Było 1.8 20VT AUQ 180KM
Było 1.9 TDI ASV 110KM
Jest Leon 1.8T AUQ 180KM
kornat
Forumowicz
Posty: 2452 Rejestracja: 13 lis 2009, 21:48
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI AHF
Lokalizacja: Tarnobrzeg
Post
autor: kornat » 10 sty 2014, 16:35
Wygląda na kondensator zmienny (regulowany). Po zmianie położenia pilot raczej już nie złapie zasięgu
haszczu
Moderator
Posty: 3380 Rejestracja: 01 mar 2013, 18:50
Auto: Seat
Model: Leon 1.8T AUQ
Lokalizacja: Pilzno
Post
autor: haszczu » 10 sty 2014, 16:38
kornat , O taką krótką i konkretną odpowiedź mi chodziło. Podejrzewam, że ktoś się tym bawił już wcześniej i dlatego mam aż tak słaby zasięg pilota
Było 1.8 20v AGN 125KM
Było 1.8 20VT AUQ 180KM
Było 1.9 TDI ASV 110KM
Jest Leon 1.8T AUQ 180KM
kornat
Forumowicz
Posty: 2452 Rejestracja: 13 lis 2009, 21:48
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI AHF
Lokalizacja: Tarnobrzeg
Post
autor: kornat » 10 sty 2014, 16:56
Jak masz pilot jajko to nie tylko Ty masz słaby zasięg z tego pilota.