No i na mnie padło ze smarowaniem mechanizmu. Chciałem to zrobić, bo tej zimy wycieraczki chodziły coraz wolniej aż wreszcie się zatrzymały w połowie szyby. Później zagrzały się w garażu i chodziły do dzisiaj, ale wolałem się za nie zabrać. Generalnie dwie uwagi do manuala:
1. Stosowanie towotu nie jest dobrym pomysłem do otwartych mechanizmów. Ma on to do siebie, że wszelki syf, piasek, itp przykleja się do niego jak do kleju. W efekcie mechanizm pracuje w mieszance smaru i piasku, przez co może się znowu zatrzeć. Jeśli już smarować to smarem do łańcuchów (ja użyłem takiego:
http://www.castrolmoto.com/pl/products/chain_spray.php ). Ma on to do siebie, że po odparowaniu (ok 20 minut od spryskania) przestaje się do niego cokolwiek kleić. Poza tym znacznie trudniej go spłukać.
2. Niektóre elementy mechanizmu można kupić. Ja mam dość mocno zużyte plastikowe tuleje w płaskownikach (szczególnie na tej środkowej podwójnej główce przy silniku) i jest na nich spory luz. Można je bez problemu kupić w ASO, koszt 23PLN za cały płaskownik. Numer (dla auta z kierownicą z lewej strony) to 1J0955325A. Po wymianie pochwalę się, czy luz udało się zminimalizować.