lukaszn1992 pisze:a jaka jest roznica ze tyl s3 nie pasuje??
Zaciski śmiało podejdą bez problemu problem może tkwić w jarzmie, jeżeli tak będzie to najprawdopodobniej będziesz musiał je wymienić na BDA-525/526 gdyż te jarzma będą bardzo blisko tarczy może będzie tam z 1mm odstępu, adekwatnie zacisk będzie bliżej. Lub z tym jeździć i oczywiście dojdzie podkładka o grubości 6mm między jarzmo a belkę.
Napewno BDA-525/526? Do mojego zestawu, który czeka na założenie kupiłem BDA-515/516...
no wlansie nie wiem koledzy bo chcialbym miec pewnosc czy to wejdzdie zjezdzam tylko na swieta do polski i chcialbym to zrobic
[ Dodano: 2013-12-18, 23:43 ] wlasnie na forum vw jakis forumowicz opisal ciekawie z podkladkami 6mm i ponoc sie sprawuje tak wiec chyba zaryzykuje i zamowie zestaw a w ostatecznosci jarzmo bedzie do kupienia wiecie moze jaka cena takiego jarzma nowego?
lukaszn1992 pisze:wlasnie na forum vw jakis forumowicz opisal ciekawie z podkladkami 6mm i ponoc sie sprawuje tak wiec chyba zaryzykuje i zamowie zestaw a w ostatecznosci jarzmo bedzie do kupienia wiecie moze jaka cena takiego jarzma nowego?
chodzić to będzie bez problemu, bo miałem tak założone od TT Quattro i to chodziło bez problemu tylko tam już nie założysz zestawu montażowego (takich blaszek na prowadzenia), jarzmo kosztuje gdzieś koło 100 zł/szt, ogólnie między tymi jarzmami nie ma żadnej różnicy w wymiarach profilowaniu bynajmniej ja nic takiego nie zauważyłem, jedyną różnicą jest prowadnica gdzie jedna jest stopniowana, a druga nie, wg mnie wystarczyło by przełożyć odwrotnie prowadnice. Numery w odlewach się nawet zgadzały prócz numerów seryjnych oczywiście
igi84 pisze:goomis86, podobno są ze sobą zamienne ja akurat kupiłem te których numery wymieniłem tu masz wątek w którym mniej więcej jest to wyjaśnione.
lukaszn1992 pisze:wlasnie na forum vw jakis forumowicz opisal ciekawie z podkladkami 6mm i ponoc sie sprawuje tak wiec chyba zaryzykuje i zamowie zestaw a w ostatecznosci jarzmo bedzie do kupienia wiecie moze jaka cena takiego jarzma nowego?
chodzić to będzie bez problemu, bo miałem tak założone od TT Quattro i to chodziło bez problemu tylko tam już nie założysz zestawu montażowego (takich blaszek na prowadzenia), jarzmo kosztuje gdzieś koło 100 zł/szt, ogólnie między tymi jarzmami nie ma żadnej różnicy w wymiarach profilowaniu bynajmniej ja nic takiego nie zauważyłem, jedyną różnicą jest prowadnica gdzie jedna jest stopniowana, a druga nie, wg mnie wystarczyło by przełożyć odwrotnie prowadnice. Numery w odlewach się nawet zgadzały prócz numerów seryjnych oczywiście
Możliwe, nie miałem możliwości nigdzie wzięcia do ręki i porównania.
ori ET to 38 tu masz raptem 5mm głębiej felga wejdzie do wewnątrz teoretycznie powinna wejść, ocierać o amorek raczej nie będzie, ewentualnie 5mm dystans ja u siebie zrobiłem ze starej tarczy hamulcowej, były chwilowo potrzebne
igi84, ale ET38 jest dla fabrycznej 15 gdzie szerokość felgi jest 6,5" a ta ma 7". Ta z linku mimo wszystko będzie i tak bardziej wysunięta na zewnątrz o 1mm