marek_igor pisze:cash, po co Ci motul do pompowtrysków ? nie kombinuj między Valvo a Motulem nie ma żadnej różnicy.
Chyba że nie możesz znaleźć teraz Valvo w dobrej cenie.
kappa00 pisze:bo tak poradził mi mechanik który wymienia oleje.
No jakies 2 tysiace km. Temu uszczelnilem pokrywe zaworow i miske olejowa,wiec silnik niema wyciekow,lecz zauwazylem ubytek oleju,dlatego obawiam sie ze silnik moze go "podbierac". Ale przy nastepnej wymianie przejde jednak na 10w-40 a co do marki to chyba Mobil.Radziu pisze:troche kicha wlewac mineralny do takiego auta. z tego co mi wiadomo, mineralny leje sie juz do dosc wyjechanych silnikow, zwlaszcza gdy wcina olej. ja jezdze na pelnym syntetyku.
nie zalecane jest zmnienianie oleju mineralnego na syntetyk lub polsyntetyk, chociaz w moim poprzednim aucie wlalem polsyntetyk a wczesniej byl mineralny i 6 lat latal bez zarzutu
kappa00 pisze:No jakies 2 tysiace km. Temu uszczelnilem pokrywe zaworow i miske olejowa,wiec silnik niema wyciekow
Aaa nie jest?a to ze spod pokrywy zaworow i z miski lalo sie tak ze na pokrywie pod silnikiem byla plama i po 1.5 tys km od wymiany dolalem 0.5 l to nie powod?teraz juz wyciekow niema ale szacuje ze silnik wezmie ok. 0.75 l oleju w 10tys.kmbartekmk pisze:lol, uszczelka pod klawiaturą albo pod michą nie jest przyczyną "wcinania oleju".
No po 5tys. Na bagnecie wyglada jakby ubylo ok 0.4l. IC nie sprawdzalem.a w nim skad moze brac sie olej?Kitaj pisze:bartekmk, czytasz ze zrozumieniem?kappa00 pisze:No jakies 2 tysiace km. Temu uszczelnilem pokrywe zaworow i miske olejowa,wiec silnik niema wyciekow
Kolego kappa00, a o jakiej ilosci zużycia oleju mówisz ? Sprawdzałeś intercooler czy zbiera się w nim olej?