witam,
jakiś czas temu pisałem o szarpaniu w trakcie przyspieszenia, dziwnej pracy silnika i świecącej kontrolce esp.
Ostatnio moje toledo odmówiło posłuszeństwa, podejrzenie padło na wtryski, ponieważ, silnik pracował jakby na 3 cylindrach.
Wszystkie 4 pompki oddałem do specjalisty celem diagnozy i regeneracji (nie wiem czy plan dobry ale kasy mało na nowe). W zakładzie specjalizującym się pompowtryskiwaczami dowiedziałem się, że wszytskie są w pełni sprawne, wymienili tylko uszczelki i wyczyścili je. W Końcu okazało się, że przyczyną szarpania, nierównej pracy silnika, błednych odczytów na komuterze była listwa sterująca pompkami, która znajduje się w głowicy równolegle do pompowtrysków (jest zanurzona w oleju) Wymiana na nową, przywróciła sprawność mojemu Toledo.
Mam nadzieję, że ta informacja nigdy Wam się nie przyda, ale gdyby coś...
pzdr