sprawdziłem zawór działa. teraz dostałem się do tej pompki/ czy tam ssaka paliwa w bagażniku nad zbiornikiem co jest . i jak odłączyłem te przewody które do niego dochodziły to paliwo nie wylatywało rurkami z saka , więc myślałem że może to jest zepsute kupiłem na szrocie 2 i to samo też nie pluje paliwem.... chyba że jakoś inaczej się to sprawdza
Ssak sam nie pluje paliwem. Musisz pociągnąć paliwo (normalnie robi to pompa wtryskowa). Dość łatwo sprawdzić, czy wtryski dają paliwo - poluzuj przewody metalowe idące do wtrysków i przy kręceniu rozrusznikiem powinno się z nich wydobywać paliwo. Jeśli tak się dzieje to ssak i zawór na pompie są ok. A z innej beczki - klapa gasząca się przypadkiem nie przycięła?
Jeśli nadal masz problem z podpięciem się do kompa do odpuściłbym wszelkie mechaniczne usterki i zacząłbym od kompa (na przykład czy ma zasilanie).
Dobra oddałem w końcu do bardziej kumatego mechanika, stwierdził że to pompa bo
A. nie daje ciśnienia, ale na plaku odpala
B. komputer pokazuje uszkodzony czujnik temperatury
teraz ma ją wykręcić i mam ją oddać do pompiarza.
Pytanie do was czy opłaca się kupić używkę na alegro czy regenerować tą.
Leci bardziej kapie. Na pewno nie miałem ustalonego silnika.w topie.jak ty. No podstawowa regeneracja 450xl czyli prawie tyle co używka pompa, ale to przez telefon tylko.się dowiedziAłem . W troczdenerwowałhę bym się zzdenerwował jak po wydaniu 450 on krzyknął by mi ze jednak jeszcze coś i trzeba dopłacić ze 200.
A jaka masz pewnosc,ze uzywka bedzie sprawna - zaplacisz podwojnie za demontaz/montaz i nastepna pompe...Pompy wtryskowe to drogi biznes,u mnie chcieli 400zl za samo uszczelnienie, nastawnik to jakies 300zl...
450zł za regenerację to dobra cena. Najczęściej śpiewają od 400-800 zł w zależności od stanu pompy.
Co jak co, ale pompę bym regenerował a nie pchał się w używkę. W sumie jeździłem i jeżdżę nadal na regenerowanych pompach i spisują się dobrze.