[1L / 1M] Problemy przy odpalaniu / Nie odpala

Wszystko o silnikach wysokoprężnych
ODPOWIEDZ
k
kristofff88
Forumowicz
Posty: 12
Rejestracja: 14 gru 2010, 15:23

[1L / 1M] Problemy przy odpalaniu / Nie odpala

Post autor: kristofff88 »

ale o co chodzi..... gdzie znaleść ten zawór, pewno gdzieś pod maską koło pompy?
s
szymekgd
Forumowicz
Posty: 4280
Rejestracja: 27 lip 2010, 14:22

[1L / 1M] Problemy przy odpalaniu / Nie odpala

Post autor: szymekgd »

Jest na pompie, od strony przewodów do wtrysków, dochodzi do niego 1 przewód.
Michal
k
kristofff88
Forumowicz
Posty: 12
Rejestracja: 14 gru 2010, 15:23

[1L / 1M] Problemy przy odpalaniu / Nie odpala

Post autor: kristofff88 »

sprawdziłem zawór działa. teraz dostałem się do tej pompki/ czy tam ssaka paliwa w bagażniku nad zbiornikiem co jest . i jak odłączyłem te przewody które do niego dochodziły to paliwo nie wylatywało rurkami z saka , więc myślałem że może to jest zepsute kupiłem na szrocie 2 i to samo też nie pluje paliwem.... chyba że jakoś inaczej się to sprawdza
Awatar użytkownika
vwir
Zasłużony
Posty: 2838
Rejestracja: 20 lis 2009, 09:58
Auto: DS5, Leaf
Model: 2.0HDI, EE
Lokalizacja: okolice Krosna

[1L / 1M] Problemy przy odpalaniu / Nie odpala

Post autor: vwir »

Ssak sam nie pluje paliwem. Musisz pociągnąć paliwo (normalnie robi to pompa wtryskowa). Dość łatwo sprawdzić, czy wtryski dają paliwo - poluzuj przewody metalowe idące do wtrysków i przy kręceniu rozrusznikiem powinno się z nich wydobywać paliwo. Jeśli tak się dzieje to ssak i zawór na pompie są ok. A z innej beczki - klapa gasząca się przypadkiem nie przycięła?
Jeśli nadal masz problem z podpięciem się do kompa do odpuściłbym wszelkie mechaniczne usterki i zacząłbym od kompa (na przykład czy ma zasilanie).
s
szymekgd
Forumowicz
Posty: 4280
Rejestracja: 27 lip 2010, 14:22

[1L / 1M] Problemy przy odpalaniu / Nie odpala

Post autor: szymekgd »

vwir pisze:i przy kręceniu rozrusznikiem powinno się z nich wydobywać paliwo


Mało powiedziane, za pierwszym razem cały silnik miałem w ropie ;)
Michal
k
kristofff88
Forumowicz
Posty: 12
Rejestracja: 14 gru 2010, 15:23

[1L / 1M] Problemy przy odpalaniu / Nie odpala

Post autor: kristofff88 »

Dobra oddałem w końcu do bardziej kumatego mechanika, stwierdził że to pompa bo
A. nie daje ciśnienia, ale na plaku odpala
B. komputer pokazuje uszkodzony czujnik temperatury
teraz ma ją wykręcić i mam ją oddać do pompiarza.
Pytanie do was czy opłaca się kupić używkę na alegro czy regenerować tą.
s
szymekgd
Forumowicz
Posty: 4280
Rejestracja: 27 lip 2010, 14:22

[1L / 1M] Problemy przy odpalaniu / Nie odpala

Post autor: szymekgd »

kristofff88 pisze:Pytanie do was czy opłaca się kupić używkę na alegro czy regenerować tą.


Używki są wylatane, regeneracja wydaje się rozsądniejszą, ale pewnie droższą propozycją...

kristofff88 pisze:A. nie daje ciśnienia, ale na plaku odpala


Leci paliwo po poluzowaniu przewodów od wtrysków?
Michal
k
kristofff88
Forumowicz
Posty: 12
Rejestracja: 14 gru 2010, 15:23

[1L / 1M] Problemy przy odpalaniu / Nie odpala

Post autor: kristofff88 »

Leci bardziej kapie. Na pewno nie miałem ustalonego silnika.w topie.jak ty. No podstawowa regeneracja 450xl czyli prawie tyle co używka pompa, ale to przez telefon tylko.się dowiedziAłem . W troczdenerwowałhę bym się zzdenerwował jak po wydaniu 450 on krzyknął by mi ze jednak jeszcze coś i trzeba dopłacić ze 200.
s
szymekgd
Forumowicz
Posty: 4280
Rejestracja: 27 lip 2010, 14:22

[1L / 1M] Problemy przy odpalaniu / Nie odpala

Post autor: szymekgd »

A jaka masz pewnosc,ze uzywka bedzie sprawna - zaplacisz podwojnie za demontaz/montaz i nastepna pompe...Pompy wtryskowe to drogi biznes,u mnie chcieli 400zl za samo uszczelnienie, nastawnik to jakies 300zl...
Michal
Awatar użytkownika
marek_igor
Forumowicz
Posty: 2000
Rejestracja: 29 wrz 2011, 06:32
Auto: Alfa 166
Model: 2.4 jtd
Lokalizacja: Niepołomice

[1L / 1M] Problemy przy odpalaniu / Nie odpala

Post autor: marek_igor »

450zł za regenerację to dobra cena. Najczęściej śpiewają od 400-800 zł w zależności od stanu pompy.
Co jak co, ale pompę bym regenerował a nie pchał się w używkę. W sumie jeździłem i jeżdżę nadal na regenerowanych pompach i spisują się dobrze.
ODPOWIEDZ