Zawór EGR / N75

Wszystko o silnikach wysokoprężnych
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Szczepan
Forumowicz
Posty: 233
Rejestracja: 11 wrz 2011, 12:35
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI ASV
Lokalizacja: Turek

Zawór EGR / N75

Post autor: Szczepan »

Jeszcze raz dzięki Panowie za informacje jak pisałem wyżej w sobotę wezmę się za zamianę zaworów i przy okazji przedmucham i psiknę wd40 i zobaczymy jakie efekty.
''Nie jeździj szybciej niż twój anioł stróż potrafi latać.''
Awatar użytkownika
Dayanka
Forumowicz
Posty: 89
Rejestracja: 04 sty 2009, 12:54

Zawór EGR / N75

Post autor: Dayanka »

hello, ponawiając...
Też miałam błąd przeładowania turbiny, wymieniłam n75 na nowy pierburga i błąd dalej się pokazywał. Więc co to może być? A wydaje mi się że "moja sztanga" ani drgnie, albo ja siły nie mam albo nie umiem jej poruszyć :-) Oczywiście również zdarza się brak mocy.

A jeszcze teraz mam taki problem, otóż podczas gaszenia silnika buczy coś, przysłuchałam się i chwyciłam za n75, od niego dochodzi buczenie i cały drży. Wymieniłam n75 z n18 i się skończyło, ale że nie można długo tak jeździć, (tak słyszałam) to wrócił n18 na swoje miejsce, a na miejsce n75 włożyłam tamten stary zawór. Nio i co się okazało, na starym nie buczało. Myślałam że po problemie, ale dziś buczenie znowu się pojawiło... hmmm...
Diabła Wart Ten Mężczyzna, Który Nie Wie Czego Chce!
s
szymekgd
Forumowicz
Posty: 4280
Rejestracja: 27 lip 2010, 14:22

Zawór EGR / N75

Post autor: szymekgd »

Dayanka, mi buczał przez chwilę po zgaszeniu silnika przy stojącej geometrii., zdejmiesz wężyk z gruchy to pewnie przestanie wydawać odgłosy.
Michal
Awatar użytkownika
cash
Forumowicz
Posty: 313
Rejestracja: 31 lip 2012, 20:41
Auto: Seat Toledo 1M
Model: ASV+
Lokalizacja: Lublin

Zawór EGR / N75

Post autor: cash »

U mnie przy gaszeniu to chyba nie, ale buczał czasami podczas jazdy i dodawania gazu, przez właśnie stojącą geometrię.
Awatar użytkownika
Dayanka
Forumowicz
Posty: 89
Rejestracja: 04 sty 2009, 12:54

Zawór EGR / N75

Post autor: Dayanka »

aha... czyli co, trzeba czyścić turbo?
Diabła Wart Ten Mężczyzna, Który Nie Wie Czego Chce!
s
szymekgd
Forumowicz
Posty: 4280
Rejestracja: 27 lip 2010, 14:22

Zawór EGR / N75

Post autor: szymekgd »

Spróbować rozruszać sztangę, jak nic nie da to czyszczenie...
Michal
Awatar użytkownika
Dayanka
Forumowicz
Posty: 89
Rejestracja: 04 sty 2009, 12:54

Zawór EGR / N75

Post autor: Dayanka »

hm... chyba źle ją próbowałam rozruszać ;-) a bo ciężki dostęp i się super nie znam ;-) dziś spróbuje prawidłowo ją potraktować :-)
Diabła Wart Ten Mężczyzna, Który Nie Wie Czego Chce!
s
szymekgd
Forumowicz
Posty: 4280
Rejestracja: 27 lip 2010, 14:22

Zawór EGR / N75

Post autor: szymekgd »

Popsikaj sztangę wd40 przed rozruszaniem, do środka też daj odrobinę - skuteczniejsze jest kilka kropel ropy. Niektórzy polecają do rozruszania log 011BS lub test elementów wykonawczych i n75.
Michal
Awatar użytkownika
cash
Forumowicz
Posty: 313
Rejestracja: 31 lip 2012, 20:41
Auto: Seat Toledo 1M
Model: ASV+
Lokalizacja: Lublin

Zawór EGR / N75

Post autor: cash »

Jak ręką ciężko wcisnąć to raczej chyba tylko czyszczenie pomoże. Przynajmniej tak u mnie było. Przez parenaście minut psiukałem WD-40 i wciskałem i też puszczałem loga 011BS na dłuższy czas, ale bez żadnego skutku ;)
s
szymekgd
Forumowicz
Posty: 4280
Rejestracja: 27 lip 2010, 14:22

Zawór EGR / N75

Post autor: szymekgd »

czytałem, że niektórzy kluczem dochodzą...
Michal
ODPOWIEDZ