Grzebanie nasze codzienne

Luźne gadki o wszystkim
Awatar użytkownika
pavel
Forumowicz
Posty: 65
Rejestracja: 20 maja 2008, 22:29

Grzebanie nasze codzienne

Post autor: pavel »

Musisz dokładnie wyczyścic cały przelot, zakamarki koło przesłony i ją samą. Jak wyjmiesz przepustnicę to będziesz widział co i jak. Z kompem nie powinno byc problemu, silnik 1.8 8v rozbudowaną elektroniką nie grzeszy... ;-)
Awatar użytkownika
dany_2
Forumowicz
Posty: 825
Rejestracja: 09 wrz 2008, 09:11

Grzebanie nasze codzienne

Post autor: dany_2 »

ale jakieś kable do przepustnicy idą i jest tam jakaś wtyczka widać jak się ściągnie osłonę od dolotu powietrza

wczoraj:
wymiana oleju na MOBIL 1,
filtry powietrza i oleju,
wymiana gum na których zawieszony jest tłumik,

dzisiaj:
sprawdzenie szczęk i klocków hamulcowych,
czyszczenie czujników ABS (od razu czuć różnicę podczas hamowania),
podciągniecie hamulca ręcznego.
Awatar użytkownika
Pablo_0043
Forumowicz
Posty: 351
Rejestracja: 30 wrz 2008, 20:07
Kontakt:

Grzebanie nasze codzienne

Post autor: Pablo_0043 »

dany_2 pisze:czyszczenie czujników ABS (od razu czuć różnicę podczas hamowania),


mógłbyś to jakoś wytłumaczyć.. co i jak...?
może i ja bym je wyczyścił jeżeli czuć różnicę w hamowaniu.. ;-)
>>Bóg stworzył Seata bo wie co to jest prawdziwe piękno.. a Opla?? Bo ma poczucie humoru<< :)
Awatar użytkownika
dany_2
Forumowicz
Posty: 825
Rejestracja: 09 wrz 2008, 09:11

Grzebanie nasze codzienne

Post autor: dany_2 »

po prostu ściągasz bęben hamulcowy z tyłu i pod tym całym "rozpieraczem tłoczków" jest taki mały czarny czujnik prędkości koła, czyścisz go z osadu jaki na nim się znajduje, potem przeczyszczasz na bębnie wieniec zębaty i gotowe. Ja osobiście czyściłem WD-40 czyści i konserwuje ale są inne sposoby czyszczenia typu benzyna ale nie polecam. Przodu nie czyściłem bo był czysty. Życzę powodzenia.
Awatar użytkownika
bartek
Forumowicz
Posty: 2115
Rejestracja: 04 lis 2008, 21:12
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI
Lokalizacja: Olsztyn

Grzebanie nasze codzienne

Post autor: bartek »

dzisiaj łożyska przód(obie strony) Ruville - 120PLN szt.
drążek kierowniczy lewy 50PLN + zbieżność
części po rabatach, robocizna ;-) po dobrej znajomości
RB Auto - warsztat samochodowy
Olsztyn, Kołobrzeska 50
www.rbauto.eu
Zapraszamy
s
sz.p.bartek
Forumowicz
Posty: 268
Rejestracja: 20 maja 2008, 15:10
Auto: ...
Model: ...
Lokalizacja: Trójmiasto
Kontakt:

Grzebanie nasze codzienne

Post autor: sz.p.bartek »

Dzisiaj 1,5h zabawy i taki oto efekt wyszedł :-)

Obrazek

Obrazek

Sorry za kiepskie foty ale miałem tylko fona przy sobie.
Toledo II TDI ASV+ Powered by TUNE-UP
Awatar użytkownika
koti
Zasłużony
Posty: 1394
Rejestracja: 04 sie 2008, 16:50
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI
Lokalizacja: Grójec

Grzebanie nasze codzienne

Post autor: koti »

Bardzo fajny efekt.
Sam myślałem o założeniu takich ramek.
Ile płaciłeś za nie i gdzie kupiłeś? Na allegro widziałem zestawy po 80-90zł.
Seat Toledo II, 1.9 TDI 110 KM ASV, 2000r.
s
sz.p.bartek
Forumowicz
Posty: 268
Rejestracja: 20 maja 2008, 15:10
Auto: ...
Model: ...
Lokalizacja: Trójmiasto
Kontakt:

Grzebanie nasze codzienne

Post autor: sz.p.bartek »

Ja kupowałem tu:
http://dido.win.pl/sklep2/-c-29_240_242.html
dobra cena i jakość też przyzwoita.
Toledo II TDI ASV+ Powered by TUNE-UP
Awatar użytkownika
koti
Zasłużony
Posty: 1394
Rejestracja: 04 sie 2008, 16:50
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI
Lokalizacja: Grójec

Grzebanie nasze codzienne

Post autor: koti »

sz.p.bartek pisze:Ja kupowałem tu:
http://dido.win.pl/sklep2/-c-29_240_242.html
dobra cena i jakość też przyzwoita.



Widzę że cena spoko a na allegro fotki są te same a cena 84 zł
Seat Toledo II, 1.9 TDI 110 KM ASV, 2000r.
s
sz.p.bartek
Forumowicz
Posty: 268
Rejestracja: 20 maja 2008, 15:10
Auto: ...
Model: ...
Lokalizacja: Trójmiasto
Kontakt:

Grzebanie nasze codzienne

Post autor: sz.p.bartek »

Trzeba chwile poszukac i mozna troche $ zaoszczędzic :)
Toledo II TDI ASV+ Powered by TUNE-UP
ODPOWIEDZ