leeon pisze: Jednak gdy ma już nalatane ok 10-12kkm (czyli w okolicy wymiany) to "zjada" go w przeciągu tygodnia.
A jak jeździsz w przeciągu tego tygodnia? U mnie olej trzyma poziom i nie dolewam, ale jak np. w zeszłym roku przejechałem się autostradami - śr. 150km/h do Zakopanego to musiałem dolać ze 150ml - obstawiam odmę
leeon pisze:samo turbo tez go nie pożera bo wtedy by kopcił na czarno
Raczej niebiesko, przy czarnym wtryski i/lub przepływka/filtr do sprawdzenia.
leeon pisze:Zimą gdy aku odmówi wspolpracy i odpalam na kable z komory silnika wydobywa sie chmura białego dymu (woda w obiegu?).
Bardziej para wodna w wydechu, w suche dni, latem też zakopci? Mój przy ostatniej pogodzie też na szaro poddymi, ale mam zwiększoną dawkę rozruchową.
leeon pisze: - Bardzo duże ciśnienie w zbiorniczku wyrównawczym (gdy go odkręcę na gorącym silniku).
Tak wlasnie rosnie i syczy bardziej niz wczesniej.
Układ jest podciśnieniowy, po otwarciu wyrównuje się ciśnienie, podmień korek.
leeon pisze:- Rozrząd ma nalatane 75kkm
Sporo, chodzi pogłoska, że zmieniamy przy 60kkm.
leeon pisze: - Auto jak już się nagrzeje to wskazówka nie przekracza 90*, jednak gdy sie zatrzymam temperatura powolnie spada.
Ciepłe powietrze jest? Ja bym obstawiał zasyfioną chłodnica, węże, pompe wody z brakami w łopatkach.
Kiedyś już wrzucałem: http://www.elektroda.pl/rtvforum/viewto ... ?t=2087124