kornat pisze:dropsik9977,
ATMO idzie do puszki filtra powietrza
OUT do EGR
VAC do króćca od pompy VACCUM
Grubsze wężyki idą do puszki filtra powietrza
dropsik9977 pisze:kornat pisze:dropsik9977,
ATMO idzie do puszki filtra powietrza
OUT do EGR
VAC do króćca od pompy VACCUM
Grubsze wężyki idą do puszki filtra powietrza
hehehhe wez mi napisz po polsku bo ja nie wiem teraz co jaki i gdzie ;p
\leeon pisze:dropsik9977 pisze:kornat pisze:dropsik9977,
ATMO idzie do puszki filtra powietrza
OUT do EGR
VAC do króćca od pompy VACCUM
Grubsze wężyki idą do puszki filtra powietrza
hehehhe wez mi napisz po polsku bo ja nie wiem teraz co jaki i gdzie ;p
po prawej filtr powietrza (ATMO)
po lewej egr lub vnt (OUT)
górny to pompa (VAC)
Nie przejmuj sie kolorem zaworka na zdj, on jest blizniaczy z EGR i VNT
Ten wiszący przewód ma byc do obudowy filtra;) ostatnio nawet zwrócilem uwage u siebie;)
Obrazek
dropsik9977 pisze:aha czyli ten wiszacy to n75 tak ? a ten co do niego idzie to luzne podcisnienie to tylko polaczyc to z filtrem powietrza i wszsytko ?
a teraz pytanie takie czy to jest ogolnie wazne ??
zwieksza sie spalanie przez to ? czy turbo zle laduje ?
cos z tym jest?
jak zamienic zaworki ten od egra z turbem zeby mi sie turbo nie rozlaczalo podczas jazdy jak tlocze jade nagle spadek mocy i turbo off ;/
wkurza to bo musze stawac i wylaczyc auto i wlaczyc ;p
wiem ze mozna przekrecic kluczyk i z powrotem tylko nie odpalac. Ale ja jakos sie boje to robic ;p
dropsik9977 pisze:bardzo wazna to dla mnie sparawa z ta zamiana to prosilbym o bardzo dokladne opisanie jak to zrobic bo jesli to latwe sam bym to zrobil
Łojek pisze:To oczko nie wygląda na porządnie zakute,
tylko zagniecione szczypcami
szymekgd pisze:Łojek pisze:To oczko nie wygląda na porządnie zakute,
tylko zagniecione szczypcami
Próbowałem to powiedzieć, kolega trochę pojeździ, mieć się utleni (zaśniedzieje) i problem wróci, kalafonia, cyna i koszulka termokurczliwa na połączeniu sprawi, że będzie ono wieczne.