Ja nie mam schematu, ale patrząc na "mniejsze" AFNy (pasek, audi) i 1Z też dałem 50A
Jako, że od kilku dni testuję podgrzewacz to napiszę kilka spostrzeżeń: temp. z czujnika w dolocie G72 jest zawyżona do otoczenia lub/i podawana +5st. włączenia podgrzewacza jest błędna - realna to w moim przypadku ok. 0st. Przy -3st. podgrzewacz zawsze startuje i wszystkie świece grzeją do 50st. - przy -2st. i wyżej potrafił się nie załączyć po 7h postoju w robocie, gorące powietrze leci po 2-3km. Przy altku 90A bez problemu załączają się LO z HI i grzeją nawet na wolnych (po jeździe), ale słychać, że altek jest znacznie obciążony - szczególnie podczas ich rozgrzewania i pewnie z tego powodu, wbrew opiniom z różnych for, spalanie jest wyższe (miasto/8km) niż bez podgrzewacza, silnik szybciej (zależy też od ustawienia nawiewu) nabiera temp., ale 90st. nie uzyskuje.
Polecam ten mod na zimę