Wszystko o silnikach wysokoprężnych
szymekgd
Forumowicz
Posty: 4280 Rejestracja: 27 lip 2010, 14:22
Post
autor: szymekgd » 25 sty 2013, 13:32
Domelek pisze: Ten przewód idzie chyba do serwa.
Z pompy vacum?
Domelek pisze: Czy te dwie widoczne dziurki na tym przewodzie,mogą być przyczyną wpadania samochodu w tryb awaryjny i odłączeniu turbiny?
Jeżeli to przewód z podciśnieniem i wyskakuje błąd niedoładowania turbiny to tak.
Michal
Domelek
Forumowicz
Posty: 233 Rejestracja: 26 lis 2010, 17:30
Post
autor: Domelek » 25 sty 2013, 14:00
Wydaje mi się że idzie z pompy vacum. A jak poznać czy jest on od podciśnienia?
szymekgd
Forumowicz
Posty: 4280 Rejestracja: 27 lip 2010, 14:22
Post
autor: szymekgd » 25 sty 2013, 14:03
Domelek , jeżeli idzie z vacum do serwa to jest.
Michal
Domelek
Forumowicz
Posty: 233 Rejestracja: 26 lis 2010, 17:30
Post
autor: Domelek » 25 sty 2013, 14:07
szymekgd dzięki za informacje. A co mogło być przyczyną tych dziur? Czy te dziury mają jeszcze na coś wpływ?
szymekgd
Forumowicz
Posty: 4280 Rejestracja: 27 lip 2010, 14:22
Post
autor: szymekgd » 25 sty 2013, 14:10
Domelek pisze: Czy te dziury mają jeszcze na coś wpływ?
Turbina, egr, klapa gasząca, hamulce.
Michal
Domelek
Forumowicz
Posty: 233 Rejestracja: 26 lis 2010, 17:30
Post
autor: Domelek » 25 sty 2013, 14:30
Czy wystarczy wymienić ten gruby wąż zaznaczony na zdjęciu na czerwono? To co zaznaczyłem na żółto to jest połączenie z jakąś cienką rurką.
1.
szymekgd
Forumowicz
Posty: 4280 Rejestracja: 27 lip 2010, 14:22
Post
autor: szymekgd » 25 sty 2013, 15:18
Domelek , pewnie tak, do tego 2 nowe opaski.
Michal
Domelek
Forumowicz
Posty: 233 Rejestracja: 26 lis 2010, 17:30
Post
autor: Domelek » 25 sty 2013, 15:58
szymekgd Wielkie dzięki.
P
PolishPower
Post
autor: PolishPower » 11 lut 2013, 11:10
Witam kolegów,
Otóż moja turbina już od jakiegoś czasu czeka na wymiane, lecz jakieś pare dni temu pojawił się dodatkowo dziwny dziwięk podczas odpuszczaniu gazu przy ok.1500obr/min. Bardzo mnie ciekawi co to może być, a sam nie potrafie tego dokładnie zdiagnozować także zamieszcze tutaj krótki filmik z problemem(jest w sredniej jakości ale jeżeli się wsłuchamy to da się uslyszeć ten 'dzwiek' o ktory pytam)
LINK:
http://www.youtube.com/watch?v=D5aobEfSywo
Ostatnio zmieniony 11 lut 2013, 11:17 przez PolishPower , łącznie zmieniany 1 raz.
vwir
Zasłużony
Posty: 2838 Rejestracja: 20 lis 2009, 09:58
Auto: DS5, Leaf
Model: 2.0HDI, EE
Lokalizacja: okolice Krosna
Post
autor: vwir » 11 lut 2013, 11:17
Możesz na chwilę zrzucić pasek alternatora i sprawdzić, czy to nie od niego.