[1L/1M] Momenty "zasłabnięcia"

Wszystko o silnikach wysokoprężnych
ODPOWIEDZ
s
szymekgd
Forumowicz
Posty: 4280
Rejestracja: 27 lip 2010, 14:22

[1L/1M] Momenty "zasłabnięcia"

Post autor: szymekgd »

Domelek pisze:Ten przewód idzie chyba do serwa.


Z pompy vacum?

Domelek pisze:Czy te dwie widoczne dziurki na tym przewodzie,mogą być przyczyną wpadania samochodu w tryb awaryjny i odłączeniu turbiny?


Jeżeli to przewód z podciśnieniem i wyskakuje błąd niedoładowania turbiny to tak.
Michal
D
Domelek
Forumowicz
Posty: 233
Rejestracja: 26 lis 2010, 17:30

[1L/1M] Momenty "zasłabnięcia"

Post autor: Domelek »

Wydaje mi się że idzie z pompy vacum. A jak poznać czy jest on od podciśnienia?
s
szymekgd
Forumowicz
Posty: 4280
Rejestracja: 27 lip 2010, 14:22

[1L/1M] Momenty "zasłabnięcia"

Post autor: szymekgd »

Domelek, jeżeli idzie z vacum do serwa to jest.
Michal
D
Domelek
Forumowicz
Posty: 233
Rejestracja: 26 lis 2010, 17:30

[1L/1M] Momenty "zasłabnięcia"

Post autor: Domelek »

szymekgd dzięki za informacje. A co mogło być przyczyną tych dziur? Czy te dziury mają jeszcze na coś wpływ?
s
szymekgd
Forumowicz
Posty: 4280
Rejestracja: 27 lip 2010, 14:22

[1L/1M] Momenty "zasłabnięcia"

Post autor: szymekgd »

Domelek pisze:Czy te dziury mają jeszcze na coś wpływ?


Turbina, egr, klapa gasząca, hamulce.
Michal
D
Domelek
Forumowicz
Posty: 233
Rejestracja: 26 lis 2010, 17:30

[1L/1M] Momenty "zasłabnięcia"

Post autor: Domelek »

Czy wystarczy wymienić ten gruby wąż zaznaczony na zdjęciu na czerwono? To co zaznaczyłem na żółto to jest połączenie z jakąś cienką rurką.
1. Obrazek
s
szymekgd
Forumowicz
Posty: 4280
Rejestracja: 27 lip 2010, 14:22

[1L/1M] Momenty "zasłabnięcia"

Post autor: szymekgd »

Domelek, pewnie tak, do tego 2 nowe opaski.
Michal
D
Domelek
Forumowicz
Posty: 233
Rejestracja: 26 lis 2010, 17:30

[1L/1M] Momenty "zasłabnięcia"

Post autor: Domelek »

szymekgd Wielkie dzięki.
P
PolishPower

[1L/1M] Momenty "zasłabnięcia"

Post autor: PolishPower »

Witam kolegów,
Otóż moja turbina już od jakiegoś czasu czeka na wymiane, lecz jakieś pare dni temu pojawił się dodatkowo dziwny dziwięk podczas odpuszczaniu gazu przy ok.1500obr/min. Bardzo mnie ciekawi co to może być, a sam nie potrafie tego dokładnie zdiagnozować także zamieszcze tutaj krótki filmik z problemem(jest w sredniej jakości ale jeżeli się wsłuchamy to da się uslyszeć ten 'dzwiek' o ktory pytam)

LINK: http://www.youtube.com/watch?v=D5aobEfSywo :-P
Ostatnio zmieniony 11 lut 2013, 11:17 przez PolishPower, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
vwir
Zasłużony
Posty: 2838
Rejestracja: 20 lis 2009, 09:58
Auto: DS5, Leaf
Model: 2.0HDI, EE
Lokalizacja: okolice Krosna

[1L/1M] Momenty "zasłabnięcia"

Post autor: vwir »

Możesz na chwilę zrzucić pasek alternatora i sprawdzić, czy to nie od niego.
ODPOWIEDZ