Witam...
Mam pytanie zapalam auto ,auto sie rozgrzeje wyruszam w droge i gdy juz osiagnie 90 stopni i na 2 i 3 da sie 4 tysie to wiecej nie idzie i lekkie szarpanie i niebieski dym podbno jest to wina pompy ale bie mechaniczna tylo elektro iczna czy ktos wie cos o tym i moze pomoc??
Niebieski dym to olej w dolocie, pytanie tylko skąd się tam bierze: pozostałości w wężach/IC, źle zrobione turbo, zasysa z odmy lub dół silnika pluje w cylindry...
Co do obrotów to zrób log grupy 008 z np. 010 i sprawdź co tnie dawkę, ja obstawiam przepływkę.
Witam ponownie. Teraz mam chwilę czasu aby opisać moją sytuację. Na dzień dzisiejszy auto:
1. raz kopci na biało-niebiesko a raz nie ;/ 2. Ostatnio potrafiło zgasnąć ( jadąc nie chciał przekroczyć 2.5 tys obrotów, puściłem gaz i zgasło auto 3. Przy odmie jest olej prawdopodobnie świeży (niżej zdjęcie) - może jest zapchana i ma to jakiś wpływ ? 4. Obroty nieraz falują 5. Nie da się przekroczyć 2.5 tys obrotów podczas jazdy - na postoju jest to możliwe.
i kupilem go dawno temu. Posiadam Vag - com 409 ale nie bardzo chce wszystko chodzić - może macie link do jakiejś pełnej stabilnej wersji. Np dziwne jest to że nie chce się łączyć z pompą diesla .... i tu zonk co jest winne teg Vag - bo z tego co wiem ten kabel z innym vagiem nie działa. . . Możecie także napisać bliżej jak zrobić te logi ?
ODMA
Ostatnio zmieniony 29 maja 2013, 10:56 przez kikan82, łącznie zmieniany 2 razy.
no nie chce się połączyć z pompą wtryskowa ze sterownikiem dokładniej tak jak np łączy się ze sterownikiem silnika i jest ok. Kabel działa tylko z vagiem 409.1 ten niebieski co mam. Tym vagiem zrobię to wszystko ?