niebieski dym przy 4 tysiac obr.

Wszystko o silnikach wysokoprężnych
k
kikan82

niebieski dym przy 4 tysiac obr.

Post autor: kikan82 »

Witam...
Mam pytanie zapalam auto ,auto sie rozgrzeje wyruszam w droge i gdy juz osiagnie 90 stopni i na 2 i 3 da sie 4 tysie to wiecej nie idzie i lekkie szarpanie i niebieski dym podbno jest to wina pompy ale bie mechaniczna tylo elektro iczna czy ktos wie cos o tym i moze pomoc??
Awatar użytkownika
DzieX
Administrator
Posty: 3231
Rejestracja: 22 cze 2011, 09:58
Auto: Seat
Model: Toledo 1M
Lokalizacja: Nadarzyn
Kontakt:

niebieski dym przy 4 tysiac obr.

Post autor: DzieX »

Niebieski dym bardziej wskazuje olej.
SEAT Toledo .:R32 4x4: forum facebook blog | VW Polo | RENAULT Laguna | SEAT Leon
Awatar użytkownika
ramzeseye77
Forumowicz
Posty: 329
Rejestracja: 07 sty 2012, 14:48

niebieski dym przy 4 tysiac obr.

Post autor: ramzeseye77 »

niebieski to raczej turbo na wykonczeniu ...
RB Auto - warsztat samochodowy
Olsztyn, Kołobrzeska 50
Polecam !
k
kikan82

niebieski dym przy 4 tysiac obr.

Post autor: kikan82 »

obroty dochodza do 4 potem juz dalej nie chca i niebieskawy dymek turbina byla robiona i wtedy mialem bialy dym...
Awatar użytkownika
ramzeseye77
Forumowicz
Posty: 329
Rejestracja: 07 sty 2012, 14:48

niebieski dym przy 4 tysiac obr.

Post autor: ramzeseye77 »

zrób logi dynamiczne podepnij pod vag i wyjdzie co jest :) niebieski jak dla mnie turbina , płyn chłodniczy sprawdzasz? nie ubywa ci ? olej nie ubywa ?

[ Dodano: 2013-01-12, 17:35 ]
może być tak że padł ci sterownik pompy ... obroty masz równe czy skaczą ci czasem ?
RB Auto - warsztat samochodowy
Olsztyn, Kołobrzeska 50
Polecam !
s
szymekgd
Forumowicz
Posty: 4280
Rejestracja: 27 lip 2010, 14:22

niebieski dym przy 4 tysiac obr.

Post autor: szymekgd »

Niebieski dym to olej w dolocie, pytanie tylko skąd się tam bierze: pozostałości w wężach/IC, źle zrobione turbo, zasysa z odmy lub dół silnika pluje w cylindry...
Co do obrotów to zrób log grupy 008 z np. 010 i sprawdź co tnie dawkę, ja obstawiam przepływkę.
Michal
k
kikan82

niebieski dym przy 4 tysiac obr.

Post autor: kikan82 »

Witam ponownie. Teraz mam chwilę czasu aby opisać moją sytuację. Na dzień dzisiejszy auto:
1. raz kopci na biało-niebiesko a raz nie ;/
2. Ostatnio potrafiło zgasnąć ( jadąc nie chciał przekroczyć 2.5 tys obrotów, puściłem gaz i zgasło auto :(
3. Przy odmie jest olej prawdopodobnie świeży (niżej zdjęcie) - może jest zapchana i ma to jakiś wpływ ?
4. Obroty nieraz falują
5. Nie da się przekroczyć 2.5 tys obrotów podczas jazdy - na postoju jest to możliwe.



Mam kabel taki : http://allegro.pl/kb1-kabel-interfejs-v ... 94627.html

i kupilem go dawno temu. Posiadam Vag - com 409 ale nie bardzo chce wszystko chodzić - może macie link do jakiejś pełnej stabilnej wersji. Np dziwne jest to że nie chce się łączyć z pompą diesla .... i tu zonk co jest winne teg Vag - bo z tego co wiem ten kabel z innym vagiem nie działa. . . :evil: Możecie także napisać bliżej jak zrobić te logi ?


ODMA
Obrazek
Ostatnio zmieniony 29 maja 2013, 10:56 przez kikan82, łącznie zmieniany 2 razy.
s
szymekgd
Forumowicz
Posty: 4280
Rejestracja: 27 lip 2010, 14:22

niebieski dym przy 4 tysiac obr.

Post autor: szymekgd »

kikan82 pisze:Np dziwne jest to że nie chce się łączyć z pompą diesla


?

kikan82 pisze:bo z tego co wiem ten kabel z innym vagiem nie działa. . .


Mam podobny viakena i działa z innym softem.
Michal
k
kikan82

niebieski dym przy 4 tysiac obr.

Post autor: kikan82 »

no nie chce się połączyć z pompą wtryskowa ze sterownikiem dokładniej tak jak np łączy się ze sterownikiem silnika i jest ok. Kabel działa tylko z vagiem 409.1 ten niebieski co mam. Tym vagiem zrobię to wszystko ?
s
szymekgd
Forumowicz
Posty: 4280
Rejestracja: 27 lip 2010, 14:22

niebieski dym przy 4 tysiac obr.

Post autor: szymekgd »

Jeszcze nie widziałem softu który obsługuje pompę wtryskową...

kikan82 pisze:Tym vagiem zrobię to wszystko ?


Programy mają zbliżone opcje, mi najbardziej pasuje ang. vag com 409.1
Michal
ODPOWIEDZ