Wszystko o silnikach wysokoprężnych
regii.kr
Forumowicz
Posty: 903 Rejestracja: 12 sie 2009, 19:47
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI
Lokalizacja: Kraków
Post
autor: regii.kr » 30 gru 2012, 18:18
ja tam niwim co było ale jest problem jak nie jedzie
cash
Forumowicz
Posty: 313 Rejestracja: 31 lip 2012, 20:41
Auto: Seat Toledo 1M
Model: ASV+
Lokalizacja: Lublin
Post
autor: cash » 01 sty 2013, 17:25
A czemu dopóki wskazówka temp. się nie podniesie jedzie jak na awaryjnym?
skrzysieks
Forumowicz
Posty: 819 Rejestracja: 07 sty 2012, 09:05
Auto: Opel
Model: Insignia
Lokalizacja: Krosno
Post
autor: skrzysieks » 19 sty 2013, 14:58
Po 2 miesiącach od czasu czyszczenia turbiny znowu problem się ponawia ;/ Jadę na 3 przyśpieszam od jakiś np 2tyś obr i przy ponad 3 tyś obr , przestaje się wkręcać ;/ . Więc na wiosne pewnie nowa turbina bd musiała wpaść ;/
DJ_Mouse
Forumowicz
Posty: 14 Rejestracja: 13 sty 2013, 22:20
Post
autor: DJ_Mouse » 19 sty 2013, 15:22
skrzysieks , zacznij deptać auto regularnie i nie gaś fury odrazu na gorącym a problem zniknie, Twoja turbina poza sadzą jest jak najbardziej sprawna
Mogła być też nie dokładnie wyczyszczona etc...
Mechanika Grupa VAG - Info P.W.
skrzysieks
Forumowicz
Posty: 819 Rejestracja: 07 sty 2012, 09:05
Auto: Opel
Model: Insignia
Lokalizacja: Krosno
Post
autor: skrzysieks » 19 sty 2013, 15:30
Nie gasze odrazu . Deptać deptam . Ale koleś po czyszczeniu powiedział że niewie ile turbina jeszcze pożyje bo już zaczynała coś tam puszczać olej
szymekgd
Forumowicz
Posty: 4280 Rejestracja: 27 lip 2010, 14:22
Post
autor: szymekgd » 19 sty 2013, 16:00
skrzysieks pisze: Ale koleś po czyszczeniu powiedział że niewie ile turbina jeszcze pożyje bo już zaczynała coś tam puszczać olej
To by kopcił na niebiesko, bieżnia kierownic nie była porysowana, auto wkręca się do tych 3k czy nie daje rady?
Michal
skrzysieks
Forumowicz
Posty: 819 Rejestracja: 07 sty 2012, 09:05
Auto: Opel
Model: Insignia
Lokalizacja: Krosno
Post
autor: skrzysieks » 19 sty 2013, 16:24
Nie dymi na niebiesko . Wkręca się do tych 3k żwawo a potem tyle jakby go odcinało . Później jak zgaszę i odpale to jedzie normalnie . Ale co dziwne to nie zawsze go blokuje.
szymekgd
Forumowicz
Posty: 4280 Rejestracja: 27 lip 2010, 14:22
Post
autor: szymekgd » 19 sty 2013, 16:39
skrzysieks pisze: Ale co dziwne to nie zawsze go blokuje.
Przegoń i minie...Egr zaślepiony?
Michal
DJ_Mouse
Forumowicz
Posty: 14 Rejestracja: 13 sty 2013, 22:20
Post
autor: DJ_Mouse » 19 sty 2013, 17:00
Wyczyść jeszcze czujnik ciśnienia w dolocie, czasem od oparów oleju ze sprężarki dzieją się takie cuda...
Mechanika Grupa VAG - Info P.W.
skrzysieks
Forumowicz
Posty: 819 Rejestracja: 07 sty 2012, 09:05
Auto: Opel
Model: Insignia
Lokalizacja: Krosno
Post
autor: skrzysieks » 19 sty 2013, 17:04
Egr nie jest zaślepiony