[1L/1M] Momenty "zasłabnięcia"

Wszystko o silnikach wysokoprężnych
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
regii.kr
Forumowicz
Posty: 903
Rejestracja: 12 sie 2009, 19:47
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI
Lokalizacja: Kraków

[1L/1M] Momenty "zasłabnięcia"

Post autor: regii.kr »

ja tam niwim co było ale jest problem jak nie jedzie :-P
Awatar użytkownika
cash
Forumowicz
Posty: 313
Rejestracja: 31 lip 2012, 20:41
Auto: Seat Toledo 1M
Model: ASV+
Lokalizacja: Lublin

[1L/1M] Momenty "zasłabnięcia"

Post autor: cash »

A czemu dopóki wskazówka temp. się nie podniesie jedzie jak na awaryjnym?
s
skrzysieks
Forumowicz
Posty: 819
Rejestracja: 07 sty 2012, 09:05
Auto: Opel
Model: Insignia
Lokalizacja: Krosno

[1L/1M] Momenty "zasłabnięcia"

Post autor: skrzysieks »

Po 2 miesiącach od czasu czyszczenia turbiny znowu problem się ponawia ;/ Jadę na 3 przyśpieszam od jakiś np 2tyś obr i przy ponad 3 tyś obr , przestaje się wkręcać ;/ . Więc na wiosne pewnie nowa turbina bd musiała wpaść ;/
D
DJ_Mouse
Forumowicz
Posty: 14
Rejestracja: 13 sty 2013, 22:20

[1L/1M] Momenty "zasłabnięcia"

Post autor: DJ_Mouse »

skrzysieks, zacznij deptać auto regularnie i nie gaś fury odrazu na gorącym a problem zniknie, Twoja turbina poza sadzą jest jak najbardziej sprawna ;-) Mogła być też nie dokładnie wyczyszczona etc...
Mechanika Grupa VAG - Info P.W.
s
skrzysieks
Forumowicz
Posty: 819
Rejestracja: 07 sty 2012, 09:05
Auto: Opel
Model: Insignia
Lokalizacja: Krosno

[1L/1M] Momenty "zasłabnięcia"

Post autor: skrzysieks »

Nie gasze odrazu . Deptać deptam . Ale koleś po czyszczeniu powiedział że niewie ile turbina jeszcze pożyje bo już zaczynała coś tam puszczać olej
s
szymekgd
Forumowicz
Posty: 4280
Rejestracja: 27 lip 2010, 14:22

[1L/1M] Momenty "zasłabnięcia"

Post autor: szymekgd »

skrzysieks pisze:Ale koleś po czyszczeniu powiedział że niewie ile turbina jeszcze pożyje bo już zaczynała coś tam puszczać olej


To by kopcił na niebiesko, bieżnia kierownic nie była porysowana, auto wkręca się do tych 3k czy nie daje rady?
Michal
s
skrzysieks
Forumowicz
Posty: 819
Rejestracja: 07 sty 2012, 09:05
Auto: Opel
Model: Insignia
Lokalizacja: Krosno

[1L/1M] Momenty "zasłabnięcia"

Post autor: skrzysieks »

Nie dymi na niebiesko . Wkręca się do tych 3k żwawo a potem tyle jakby go odcinało . Później jak zgaszę i odpale to jedzie normalnie . Ale co dziwne to nie zawsze go blokuje.
s
szymekgd
Forumowicz
Posty: 4280
Rejestracja: 27 lip 2010, 14:22

[1L/1M] Momenty "zasłabnięcia"

Post autor: szymekgd »

skrzysieks pisze:Ale co dziwne to nie zawsze go blokuje.


Przegoń i minie...Egr zaślepiony?
Michal
D
DJ_Mouse
Forumowicz
Posty: 14
Rejestracja: 13 sty 2013, 22:20

[1L/1M] Momenty "zasłabnięcia"

Post autor: DJ_Mouse »

Wyczyść jeszcze czujnik ciśnienia w dolocie, czasem od oparów oleju ze sprężarki dzieją się takie cuda...
Mechanika Grupa VAG - Info P.W.
s
skrzysieks
Forumowicz
Posty: 819
Rejestracja: 07 sty 2012, 09:05
Auto: Opel
Model: Insignia
Lokalizacja: Krosno

[1L/1M] Momenty "zasłabnięcia"

Post autor: skrzysieks »

Egr nie jest zaślepiony
ODPOWIEDZ