ozio21 pisze:Po czym poznać, że rozrząd się przestawił ? Z tego co pamiętam były tam jakieś żółte kreski, ale nie jestem przy aucie i nie wiem jak to dokładnie wygląda i na co zerknąć?
Powinny zachować się stare znaki na kołach i bloku.
ozio21 pisze:A pompę w którą stronę powinienem przesunąć ?
Jak miałeś 75st. i chciałeś zejść do 51st. to powinieneś (wg. opisu - u mnie /AFN/ tak było) pchnąć do przodu auta.
ozio21 pisze:Czyli rozumiem, że ten opór(nie drgnie w prawo) na tej śrubie do regulacji oznacza, że skończył się zakres i trzeba najpierw ruszyć pompą, a później będę mógł ruszyć tą śrubą ?
Czyli w tym momencie jak mam wartość 255 to powinienem w prawo regulować tą śrubę(upewniam się).
Jaka śruba? U mnie rozgrzałem silnik, luzowało się 3 śruby mocujące pompę i pchało kijem pompę...