Masa to po pierwsze, po drugie, to beznyny o porównywalnych mocach mają większe przyspieszenie (11s dla 1.4 90KM i 13 dla 1.9 90KM). Jakbyś na dystansie np na dłuższym dystansie się próbował, to w pewnym momencie honda zostałaby daleko z tyłu.
seryjne 1m w 90 koniach nie ma szans , masa i moc w 1m poprostu sa za slabe na lekką honde z wysoko krecącym się silnikiem zrób mocny soft na +110 koni ale żeby boost byl utrzymywany do samego końca a nie jak w seryjnej mapie po 4tys moc spada okrutnie .
irocket pisze:Jakbyś na dystansie np na dłuższym dystansie się próbował, to w pewnym momencie honda zostałaby daleko z tyłu.
Hondy mają wysokoobrotowe silniki, krótkie skrzynie, są lżejsze i TDI w serii nie da im rady. Powyżej 4000 obrotów TDI daje sobie spokój, a Honda wtedy dopiero zaczyna ciągnąć.
Możemy wróżyć z fusów, ale najpierw musimy je POMACAĆ
Myślałem że moment w dieslu sobie poradzi i od niskich obrotów pójdzie przodem, zwłaszcza ze civic z pasażerem. Na papierze Civic ma 13,3 ( http://www.autocentrum.pl/dane-technicz ... 1995-2001/ )czyli praktycznie tyle samo. Musze podjechać do jakiegoś mechanika żeby posprawdzał czy wszystko mam ok
Hondy maja najlepsze silniki benzynowe pod wzgledem spalania i osiągów i zapie*dalaja jak wściekłe w takim pudełku jak civic Takie silniki jak B16A2 czy B18C4 są to klasyki i do dzisiaj potrafią zawstydzić młodsze jednostki
leciałem dzisiaj po Wrocku służbową octavią 1.9 tdi pd 105 koni i spotkalem podobną honde wyjechalismy z ronda na dwa pasy i mlody gniewny w hondzie wyszedl odrazu na lewy złoić mi dupsko ... wycisnalem ostatnie poty z tej skodziny i do jakis 110km/h honda nie wysunela sie na prawadzenie . Pozniej światła ,ja prosto a honda w lewo i odrazu pomyslalem o tym temacie.