Na pewno sporo osób z forum zakładało stabilizator z S3. Czy ktoś testował łączniki z innych modeli? Ja mam cały czas na oryginalnych i zastanawiam się czy nie zmienić ich na coś lepszego. Słyszałem o łącznikach z Puga 504 czy Rovera 75 ale nie widziałem zdjęć z założenia.
wczoraj wymieniałem stabilizator na ten od S3. Na gwincie nie mam uchwyty na długi łącznik więc założyłem na oryginalnym do wahacza. Niestety nie dolegają do stabilizatora ani do wahacza tak jak powinny. Są dosyć przechylone.
Przy długich łącznikach uczwyty są ruchome a na krótkich nie.
Ktoś orientuje się czy z jakiego auta można dopasować żeby właśnie były ruchome? Takie jak na foto
Było 1.8 20v AGN 125KM
Było 1.8 20VT AUQ 180KM
Było 1.9 TDI ASV 110KM
Jest Leon 1.8T AUQ 180KM
kornat pisze:Ale co miało by to dać? Jest sens kombinować gdy jakiś zamiennik z Rovera 75 (tylny) kosztuje z 80zł a Golfowski metalowy Lemfordera kosztuje 50zł
Bo montaż na zwykłych łącznikach jest na granicy druciarstwa. Łączniki nie dolegają do wahaczy i są mocno naprężone. Najlepszym rozwiązaniem były łącznik na przegubach ale problem jest z dopasowaniem modelu.
Czytam i czytam i nadal nic konkretnego nie znalazłem. Na jednym forum tylko wyczytalem jak jeden gość pociął łączniki, dopasował i pospawał. To jest dopiero druciarstwo
Było 1.8 20v AGN 125KM
Było 1.8 20VT AUQ 180KM
Było 1.9 TDI ASV 110KM
Jest Leon 1.8T AUQ 180KM