witam! mam pytanko: mam problem w moim tolku z podwoziem. Do zrobienia są podłużnice progi, trzeba wstawić kawałek blachy przy progu bo tak zżarło no i jest drobny problem z tylnymi nadkolami - trzeba wstawić łatki. Blacharz wycenił na 1200 zł z materiałem. myślicie że to dobra cena?
Ostatnio zmieniony 09 lut 2011, 19:45 przez pistol, łącznie zmieniany 3 razy.
W zależności w jakim stanie są nadkola i w których miejscach to może i dobrze sobie liczy ale wydaje mi się że jednak chce za dużo. Za łatanie Sprintera z malowaniem chcieli 3000 a tam jest co zrobić.
....... Było 121,8 KM i 253,1 Nm .......
....... Było 137,1 KM i 303,2 Nm .......
....... Było 154,5 KM i 339,7 Nm .......
EcuProject Jest 140 KM i 195 Nm Pb
Mi się wydaje że żle nie krzyczy. kwestia tylko jak to będzie po wszystkim wyglondało. rok temu oddałem ojca astre do gościa co chciał mało i żałuje że sie połasiłem .
Z racji tego iż za pospawanie podłogi i podłużnic w moim Tolku blacharz zaśpiewał 1500 zika, sam wziąłem się za cięcie i spawanie a wyglądało to po krótce tak:
Przed , obraz nędzy i rozpaczy(tak wiem zdjęcia robione kalkulatorem dokładniej nokia e 50)
Teraz jest ładnie pomalowane zaszpachlowane i można śmigać jeszcze kilka latek a to samo co w tolku opisane powyżej zrobiłem w Peugeot 306 i już wiem dlaczego tyle blacharze za to biorą.
Gdyby nie ta ruda franca to Toledeusz byłby autem idealnym (szczególnie Magnus z AFN) Koleś kupił Tolka 96r z 1Z i podłoga w stanie agonalnym.U mnie jeszcze gdzieniegdzie ruda wygląda ale już niedługo zamaluję bitexem a na pierwszą warstwę dałem Brunox epoxy póżniej podkład w sprayu środek do konserwacji podłóg i nadkoli z Wurta i teraz gdzieniegdzie bitex, mam nadzieję że już franca nie wyjdzie.
Tolka pozbawiłem wykładziny i musiałem przejechać 500 metrów na warsztat do wujasa, i w drodzę fajki rzucałem na asfalt przez dziury.No masz rację z rudą, i tak wyjdzie.Ja dawałem najpierw brunox który podobno działa jak podkład i wżera się w zardzewiałą blachę , ale na brunoxa dałem jeszcze podkład w sprayu HP Primer Aerosol a póżniej dopiero ochronne środki na podwozie, w kilku miejscach jeszcze się ruda przebija ale zamaluje ją bitexem, bo malowałem wcześniej pistoletem do baranka ale najlepiej jest kupić jakiś środek na pędzel.Jak to wszystko się sprawdzi zobaczymy wiosną
Nie wiem kto wymyslil nakladki progowe w 1L, ale skazalbym go na lagry, to glownie dzieki nim progi u mnie wygladaja jak sito
Uzywalem brunoxa i mam mieszane odczucia, w miejscach idealnie wyczyszczonych z rdzy nie wchodzil w reakcje i wygladal jak lakier bezbarwny, na rdzy zrobil sie ciemny i stwardnial, ale nie jestem przekonany czy dlugo wytrzyma..