109-tka chyba odpowiada za napięcie na świecach żarowych. Właśnie znalazłem na necie, że jak ludziom autko nie chciało odpalić, lub nie zapalała się kontrolka świec żarowych, to przeważnie im ten przekaźnik strzelał.
Jak mawiają daltoniści "Życie jest jak tęcza - raz czarne, raz białe"
Tomas pisze:109-tka chyba odpowiada za napięcie na świecach żarowych. Właśnie znalazłem na necie, że jak ludziom autko nie chciało odpalić, lub nie zapalała się kontrolka świec żarowych, to przeważnie im ten przekaźnik strzelał.
wlasnie w tym rzecz ze po wizycie u mechaniora i opowiedzeniu mu problemow z moim autkiem co mu dolego podpowiedzial mi zebym sprobowal podmienic ten przekaznik gdyz on moze byc winowajcom mojego ciezkiego odpalania o poranku
[ Dodano: 2009-12-16, 20:30 ] a mam jeszcze pytanko jak sprawdzić czy dochodzi odpowiednie napięcie pod ten przekaźnik? tzn do której "dziurki" trzeba "włożyć" końcówkę miernika zeby uzyskac właściwe informacje, a idac dalej jakie powinny byc właściwe wartości pomiarowe i czy moga one ulec zmianie w momencie rozruchu?