Czy jest możliwe, że na kolumnie kierowniczej jest luz? Wydaje mi się, że im bardziej wysunę kierownicę do siebie to jest większy. Najbardziej odczuwalne jest to na nierównościach i hopkach.
P.S. szukałem podobnego tematu, ale znalazłem tylko taki o maglownicy, więc sorki za ew. duplikat.
Odkopie temat, bo mnie temat z luzem w kolumnie zaczął denerwować. Od zawsze były stuki niewiadomego pochodzenia, ale wreszcie się za to wziąłem, bo luz zaczął się powiększać. U mnie na 100% luz występuje w kolumnie kierowniczej na odcinku powyżej dolnego krzyżaka w górę, ale jeszcze nie zdemontowałem plastików, żeby dokładnie zlokalizować miejsca luzu. Kupiłem na zaś kolumnę kierowniczą używaną, ale przyszedł szrot i podejrzewam, że ciężko będzie dorwać coś uczciwego ze względu na wiek tych samochodów.
Nie zakończył się. Najprawdopodobniej jest tak jak u Ciebie, ale już nie mam siły z tym walczyć. Może krzyżaki by trzeba było zregenerować. Przekładnia była na stole w zakładzie i niczego nie znaleźli.