No powiem szczerze, myślałem że większa jest różnica.
....... Było 121,8 KM i 253,1 Nm .......
....... Było 137,1 KM i 303,2 Nm .......
....... Było 154,5 KM i 339,7 Nm .......
EcuProject Jest 140 KM i 195 Nm Pb
Ale to w 1.6 jest pasazer, ten szary to 1.9TDI po wymianie turbo i lekkim grzebaniu pompy. Wszystkie parametry ok, natomiast w 1.6 kilka lat temu robiony remont silnika. Diesel 1300kg, benzyniak ok 1250kg + pasazer 120kg.
Bo diesel jest dobry do wyprzedzania dzieki NM i robi to zludne wrazenie ze jest szybki bo niby bardziej czuc ta moc. W wyscigu wcale taki szybki nie jest. Natomiast 1.6 ma krotko zestopniowana skrzynie dzieki czemu jest zwawy. Moj Lanos 1.5 16v o identycznej mocy co te 1.6 byl wolniejszy mimo ponad 100kg mniej wagi.
strus90 pisze:Ale to w 1.6 jest pasazer, ten szary to 1.9TDI po wymianie turbo i lekkim grzebaniu pompy. Wszystkie parametry ok, natomiast w 1.6 kilka lat temu robiony remont silnika. Diesel 1300kg, benzyniak ok 1250kg + pasazer 120kg.
Ważyłeś czy podałeś dane z katalogu czy dowodu rejestracyjnego? Mój AHF w dowodzie ma 1245kg, a w realu 1290kg w tym ok. 10L paliwa.
no no , jakoś nie dziwi mnie wynik ... tdi ciężkie i w serii nigdy nie powala mocą ... za to ma potencjał w porównaniu do 1.6 który rozwojowy nie jest.
No to dziwne, bo na papierze 110km tdi ma do setki mniej, niż 100km benzyniak. Więc albo ten diesel nie trzyma serii (widziałem zarówno takie, które miały 100km jak i ponad 120km) albo kierowca dupa.