Ogólnopolski Zlot Seat IBIZA Klub Polska, LeonClub i 306team
Dołącz do wydarzenia na facebooku i zaproś znajomych!!
https://www.facebook.com/events/459641000852287/
Obowiązkowa REJESTRACJA NA ZLOT
DOTYCZY TYLKO KIEROWCÓW, KTÓRZY WJEŻDŻAJĄ NA ZLOT AUTEM,
NIE DOTYCZY OSÓB TOWARZYSZĄCYCH I PASAŻERÓW!!
https://www.amazingevents.pl/index.php?pokaz=formularz_1&id=2
Przy okazji lajkujemy fanpage organizatora
UWAGA!! W FORMULARZU PODANE SĄ KWOTY ZALICZEK[/center]
KAŻDY KIEROWCA MUSI SIĘ SAM ZAREJESTROWAĆ!! Inaczej nie wjedzie na lotnisko.
Rejestracja internetowa działa tylko do 12.08.2015r g 23:59
Termin organizacji imprezy: [center]14 – 16 sierpnia 2015r.
Miejsce organizacji:[center]Lotnisko Kamień Śląski https://www.google.pl/maps/place/Lotnis ... ca55233b8d
Ośrodek Wypoczynkowy Jowisz w Turawie[/center]
Ośrodek położony jest ok 30 km na Północ od lotniska w Kamieniu Śląskim, 300 km od Warszawy, 260km od Poznania, 115km od Wrocławia, 110km od Katowic, 180km od Krakowa
http://spacerowa.owjowisz.pl/sites/spacerowa.owjowisz.pl/files/jowisz2/jowisz2.swf
Plan imprezy:
piątek 14.08.2015
Rozpoczęcie zaplanowane jest na piątek 14 sierpnia 2015r w Ośrodku Wypoczynkowym „Jowisz”.
Na uczestników będziemy czekać od godziny 14:00 – 14 sierpnia 2015r. Jeżeli ktoś planuje przyjechać w późniejszych godzinach (np. wieczorem), prosimy o wcześniejsze zgłoszenie tego faktu, abyśmy nie musieli czekać przy bramie cały dzień. W razie problemów z trafieniem proszę o kontakt na numer komórkowy podany w podpisie. W miarę możliwości będę tłumaczył jak dojechać.
Do wieczora czas wolny na rozlokowanie się.
19:30 - obiadokolacja Danie gorące – zupa + drugie danie.
21:00 - Impreza integracyjna z muzyką serwowaną przez DJ’a.
3:00 - zakończenie imprezy, bo rano trzeba wstać
Alkohol i napoje gazowane we własnym zakresie.
sobota 15.08.2015
od 7:30 - śniadanie
8:45 - uformowanie kolumny i wyjazd na lotnisko
10:00 - otwarcie bram lotniska
10:45 - oficjalne rozpoczęcie zlotu
11:00 - rozpoczęcie konkurencji sportowo - sprawnościowych na lotnisku
14:30? - Konkurs na najładniejszą komorę silnika
15:00? - Konkurs na największą glebę Zlotu
15:45 - rozstrzygnięcie konkursu CAR AUDIO
16:00 - zakończenie przejazdów na 1/4 mili
16:30 - półfinały wyścigów na 1/4 mili
16:30 - rozstrzygnięcie konkursu na AUTO ZLOTU
16:50 - finały wyścigów na 1/4 mili
17:15 - podsumowanie prób sprawnościowych, wręczenie nagród i pucharów
18:00 - zakończenie dnia na lotnisku, powrót do ośrodka
19:15 - obiadokolacja Danie gorące – zupa + drugie danie.
21:00 - ile damy radę - Beach After Party by http://www.AmazingEvents.pl
niedziela 16.08.2015
od 8:00 - śniadanie
12:00 - zakończenie Zlotu
Koszt całkowity Zlotu:
A. cały zlot
1. Pobyt w Ośrodku z atrakcjami i wyżywieniem wg programu - 180,00PLN/osobę
2. Lotnisko - 50zł/ bez startu w 1/4 i/lub torze - 130zł ze startami
B. tylko lotnisko
1. Lotnisko - 50zł/ bez startu w 1/4 i/lub torze - 130zł ze startami
[COLOR="Red"]W celu potwierdzenia uczestnictwa w Zlocie wymagana jest zaliczka w kwocie:
- 150PLN - jeżeli ktoś jedzie na cały zlot i startuje w zawodach
- 100PLN - jeżeli ktoś jedzie na cały zlot i NIE STARTUJE w zawodach LUB przyjeżdża TYLKO na lotnisko w sobotę i STARTUJE w zawodach
- 50PLN /auto - dotyczy tylko osób, które jadą na samo lotnisko w sobotę BEZ startów
przelana na konto podane podczas rejestracji, a także przesłane w mailu potwierdzającym rejestrację[/COLOR]
W tytule przelewu należy wpisać:
"Składka na zlot SEAT 2015 oraz nick"[/B]
Pozostała opłata będzie regulowana na miejscu w ośrodku gotówką.
W razie rezygnacji, zaliczki nie są zwracane, jedyną opcją jest wtedy znalezienie chętnej osoby na swoje miejsce.
Proszę o jak najszybsze ustalenie ewentualnych osób towarzyszących i przelanie również zaliczek w ich imieniu. W przeciwnym razie nie jesteśmy w stanie zagwarantować dostatecznej ilości wolnych miejsc - a tych ilość jest ograniczona.
Przelew należy wykonać najpóźniej do 12.08.2015r.
O pierwszeństwie w przydziale pokoi decyduje data wpłynięcia zaliczki na konto organizatora.
Po wyczerpaniu miejsc noclegowych jedyną alternatywą dla dodatkowych chętnych będą własne namioty.
Na lotnisku dostępne będą:
- tor sprawnościowy wspierany przez http://www.amazingevents.pl
- tor do konkurencji sprintu na 1/4 mili (ćwiartka) - konkurs na najładniejsze auto zlotu
- konkurs na największą glebę Zlotu
- konkurs na najładniejszą komorę silnika
- hamownia podwoziowa (pomiar po 50 zł)
- stoiska sponsorów
- grill bar
- na lotnisku będą przygotowane "strefy dla widzów" w bezpiecznych i jednocześnie ciekawych miejscach
- toalety toi toi i rozstawione kosze na śmieci
- nad bezpieczeństwem będzie czuwać karetka i straż pożarna
- konkurs Car Audio
- myjnia parowa ze specjalną ofertą dla uczestników zlotu
Jedzenie na lotnisku będzie serwowała firma cateringowa, będą to różnego rodzaju potrawy z grilla,a także napoje.
Każda osoba, która chce zabrać ze sobą na zlot jakieś zwierzę, proszona jest najpierw o konsultacje z organizatorami w tej sprawie.
Rozdanie nagród i wręczenie pucharów również odbędzie się na lotnisku, po zakończeniu konkurencji.
[center]UWAGA!
Każdy kierowca jest zobowiązany do wypełnienia on-line Formularza Zlotowego który jest tu https://www.amazingevents.pl/index.php?pokaz=formularz_1&id=2.
Przy okazji lajkujemy fanpage organizatora
Na tej podstawie osoby będą wpuszczane na zlot lub nie.
[/center]
[center]Proszę nie zapomnieć wypełnić FORMULARZA[/center]
Przedstawiamy wstępny plan ruchu na lotnisku:
[url]ROBI SIĘ [/url]
KONTAKT DO ORGANIZATORÓW:
Zanim zadzwonisz, przeczytaj jeszcze raz cały temat.
SEAT IBIZA KLUB POLSKA – cobreti – Tel: 605-233-785
Amazing Events - tel: 602 266 734
SPONSORZY i współpraca:
http://www.pwb.pl
http://www.rsdetailing.pl
http://dabtuner.pl
http://www.AmazingEvents.pl