
Czy potrzeba jeszcze żeby zrobić dodatkowe logi , jeśli tak to jutro zrobię tak aby była jak największa pewność co jest nie tak z tolkiem
Marcin_Toledo pisze:Jeśli chodzi o sprawdzenie kąt synchronizacji wtrysków to co trzeba dokładnie zrobić coś na rozrządzie ustawić czy w jaki sposób się to sprawdza / ewentualnie ustawia bo nie słyszałem o tym pobieżnie tylko.
Marcin_Toledo pisze:a mocne są różnice między różnica u mnie a jak powinno być ?
Marcin_Toledo pisze:powinno być od 0 do -1 tak jak pisałeś tak ?
Marcin_Toledo pisze: Ja osobiście tego nie dam rady zrobić, ale myśle ze za takie coś nie powinni mnie dużo skroić uważam.
Marcin_Toledo pisze:Spierdolili mi na pewno , bo miałem wymieniany rozrząd jak go kupiłem odrazu cały kompletny i wymienili uszczelniacze na wałku i na wale korbowym i na pewno coś zle ustawili. Sprawdzę teraz bo jadę akurat w małą trasę na zimnym silniku i potem po trasie na ciepłym jak się zachowuje i podeśle loga a swoją drogą podjade troszeczkę pózniej czy da rade to dzisiaj ustawić. Pojadę z komputerem i sprawdzę ich czy jest dobrze ustawione. A powiedz mi kąt synchronizacji się ustawia na ciepłym silniku nie na zimnym tak? Czy jest to bez znaczenia i głównie sprawdza się prawidłowe parametry też na ciepłym?