[ Dodano: 2012-10-18, 20:51 ]
No i juz dziala

SebaR pisze:Dołączę się do tematu.
Proszę o informacje. Prawie na pewno będę miał do wymiany moduł komfortu.
Zapytałem autoryzowany serwis o koszt samej części i mi się nogi ugięły, zaśpiewali mi 1450 zł za sam moduł. Jednak będę szukał na rynku wtórnym. I moje pytanie. Jakiego szukać, czy to musi być jakaś seria, odpowiedni numer, seria . Czy trzeba go jakoś programować ?
Dodam jeszcze objawy:
Zaczęło się od migotania oświetlenia, po odpaleniu i przejechaniu kilku kilometrów objaw znikał.
Natomiast teraz dodatkowo wyłącza się podświetlanie i sterowanie lusterek, szyb, awaryjne nie chcą się wyłączyć, centralny raz działa raz nie, często oświetlenie wewnętrzne auta wyłącza się lub to znowu nie da się go wyłączy. Istny cyrk na kółkach.
Jedyna możliwość uspokojenia tego na jakiś czas to hard reset, czyli odpięcie na parę sekund akumulatora. Tak z ciekawości czy ktoś miał taką dolegliwość, ewentualnie może coś podpowiedzieć czym to jeszcze może być spowodowane?
Ja stawiam na moduł ale do końca nie jestem pewien. W środę jadę do mechanika, będą go "diagnozować".
rafrut6 pisze:Musisz wyjąć moduł i spisac z niego numery zakupic musisz dokładnie taki sam o tych samych numerach.
rafrut6 pisze:No to mialem na mysli żeby byl albo taki sam albo nowszy żeby wszystko chodziło jak nalezy
GangstaMarc pisze:rafrut6 pisze:Musisz wyjąć moduł i spisac z niego numery zakupic musisz dokładnie taki sam o tych samych numerach.
Kto Ci powiedział że musi być taki sam? Bez różnicy jaki wsadzisz. Im nowszy tym lepiej, czyli najnowszy F. Jednak wtedy pilot 433 by Ci nie działał. Jeśli masz piloty to zostaw taki jak miałeś.
Jeśli chodzi o to co miałeś zamontowane fabrycznie to jest to końcówka AH.
DzieX pisze:Nowsze są 1C0 i mają CAN. Starsze 1J0 bez.