QKi pisze:Ale na zimnym też może być powodem?
Nie
A czy przypadkiem czujnika się nie odłącza po to żeby wymusić na świecach grzanie?
Tak oraz poda większą dawkę paliwa.
QKi pisze:Ale na zimnym też może być powodem?
A czy przypadkiem czujnika się nie odłącza po to żeby wymusić na świecach grzanie?
QKi pisze:Pompa to na cieplym wlasnie jest winowajca.
Ale na zimnym też może być powodem?
QKi pisze:a da się jakimś inny programem sprawdzić kąt wtrysku ?
QKi pisze:A i jeszcze coś zdziwiły mnie dwie rzeczy ze wag pokazywał temperaturę zasysanego powietrza ok 35-36 stopni a na polu było ok 24 stopni
QKi pisze:I zdziwiło mnie też dane z bloku chyba 13
szymekgd pisze:Wystarczy jakis polski klon.
szymekgd pisze:A gdzie u Ciebie jest czujnik temp. powietrza doladowanego i co on mierzy?
szymekgd pisze:Wartoscia idealna jest 0, ale dopuszczalny zakres korekcji to +/-2 (AHF) na biegu jalowym, u Ciebie szalu nie ma, 1 i 2 cylinder dostaje duzo wiecej paliwa do podtrzymania rownych obrotow..