otóż czujnik znajduje się (w TDI oczywiście)(jakby to wytłumaczyć?? )
Instrukcja wymiany.
1.Zdejmujemy czarną plastikową rurę odchodzącą od filtra(odpinamy tylko samą zapinkę uciskową i dobrze zejdzie),
2. Szukamy czujnika poprzez zlokalizowanie takich trzech przewodów wychodzących z jednego miejsca znajdujących się oczywiście po prawej stronie silnika stojąc przodem do auta są one ukryte tak jakby bardziej od strony szyby przedniej po ich lewej stronie znajduje się czujnik który można poznać po wpiętej kostce,
3. Odpinamy kostkę która wciśnięta jest w czujnik(ciężko zchodzi jak to każda zapinka w seacie)
4 Gdy mamy wypięte kable lokalizujemy wsuwkę blokującą czujnik jest ona wsadzona od góry. Przytrzymujemy czujnik i wyciągamy wsuwkę (najlepiej kombinerkami) trzymając przy tym cały czas czujnik.
5. Gdy mamy już wyciągniętą"wsuwkę" wyciągamy szybko stary i wkładamy nowy czujnik (będzie leciała woda dlatego im szybciej to zrobimy tym mniej wody nam ubedzie ze zbiorniczka
UWAGA!!!!!! Owe czynności wykonujemy przy zimnym silniku gdyż wtedy ciecz chłodząca nasz silnik jest zimna i nie ulegniemy poparzeniu.
6. Wkładamy naszą wsuwkę, podłączamy kablek zakładamy czarną rurkę plastikową od filtra powietrza i cieszymy się działającą wskazówką na zegarach naszego pojazdu.
Myślę że w dość łopatologiczny sposób przedstawiłem wam sposób wymiany owego czujnika. Dodam tylko że trzeba się troskę nagimnastykować. Bo czujnik tak jak powiedziałem znajduje się od strony szyby przedniej czyli stojąc przodem do auta tak jakby za silnikiem. w razie pytań piszcie.