WOLF69 pisze:No dzieki, to zescie mi pojechali, ale nie naleze do idiotow, ktorzy katuja diesla na czerwonym, moze sie prejezyczylem ale kumaci wiedza o co chodzi (po prostu potrzeba sytuacji:redukcja i dalem mu w piz....) . SONY przeczytaj maly napis nad twim Tolkiem i wyciagnij wnioski. Ja tylko prosze o pomoc , bo jak bede lecial na autobanie to moze byc nie chalo.
Wolf69 ja nie miałem zamiaru Ci pojechać, więc przykro mi skoro tak to odebrałeś. Nie twierdzę również że należysz do idiotów, którzy katują autko na czerwonym polu. Możliwe że się przejęzyczyłeś, ale raczej w Twojej gestii należy by dobrze opisać o co Ci dokładnie chodzi i co się dzieje nie tak. W tym przypadku napisałeś wyraźnie że o czerwone pole chodziło, więc bez przesady z tą kumatością. Oczywiście do pomocy jestem chętny, zresztą nie tylko ja.
Do zeczy: po podlaczeniu do VAG-a silnik musi pracowac czy nie?
Zależy co chcesz sprawdzić. Jeżeli chcesz ogólnie zobaczyć błędy etc. to silnik nie musi pracować, jedynie kluczyk w pozycji zapłonu musisz przekręcić. Natomiast jeżeli chcesz sprawdzić samą turbinę, zawór N75 i EGR to musisz te testy wykonać przy pracującym silniku. Możliwe że masz zapieczone łopatki i turbina ma przeładowania. To jest niestety najbardziej prawdopodobna opcja. Jednak poza tym może być również uszkodzony zawór N75 lub właśnie EGR.
Moja rada. Sprawdź czy pod EGR-em nie masz wyraźnych śladów oleju tzn. czy nie jest mokro. Dla ułatwienia poniżej rysunek podglądowy...
Mam nadzieję, że wszystko jasno i wyraźnie napisałem.
Wolf69 powodzenia, no i tak na przyszłość opisuj dokładnie problem, żeby nieporozumień nie było
Pozdrawiam serdecznie