[ALL] Tuning TDI

Duże turbo, chip, napisz o tym tutaj.
ODPOWIEDZ
s
szymekgd
Forumowicz
Posty: 4280
Rejestracja: 27 lip 2010, 14:22

[ALL] Tuning TDI

Post autor: szymekgd »

bartek, rafrut6, dokladnie,a dala boscha,zle?
A moze Wy je sami skladaliscie/ustawialiscie,a ja nie i z tego powodu nie posiadam odpowiedniej wiedzy do dyskusji?
Awatar użytkownika
bart111
Forumowicz
Posty: 599
Rejestracja: 13 kwie 2011, 21:54
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI ASZ
Lokalizacja: Cegłów/Wwa

[ALL] Tuning TDI

Post autor: bart111 »

Panowie - nie drzyjcie kotów :lol: . Sprawa wyjaśniona i jest OK ;-)
Obrazek
Awatar użytkownika
jakub_bb
Forumowicz
Posty: 1154
Rejestracja: 05 mar 2010, 23:47
Auto: Audi A4 B6
Model: 1.9 TDI AWX
Lokalizacja: Bielsko-Biała

[ALL] Tuning TDI

Post autor: jakub_bb »

a powiedzcie mi co można zrobić z ARLa poza programem?
Awatar użytkownika
bart111
Forumowicz
Posty: 599
Rejestracja: 13 kwie 2011, 21:54
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI ASZ
Lokalizacja: Cegłów/Wwa

[ALL] Tuning TDI

Post autor: bart111 »

wydajniejszy FMIC, wtryski, większa turbina (np. BRD) - ma większy potencjał niż ARL i można z niej wyciągnąć ponad 200 KM (nie ma przy niej problemu z zapiekającymi się kierowniczkami jak w ARL i ASZ), ale za tym idzie mocniejsze sprzęgło. Dodatkowo można zmienić cały układ wydechowy. A dalej to już większa rzeźba ;-)
Obrazek
Awatar użytkownika
jakub_bb
Forumowicz
Posty: 1154
Rejestracja: 05 mar 2010, 23:47
Auto: Audi A4 B6
Model: 1.9 TDI AWX
Lokalizacja: Bielsko-Biała

[ALL] Tuning TDI

Post autor: jakub_bb »

wtryski czy pompowtryski? ;p
cała reszta o której napisałeś to też tak jak napisałeś zaczyna się rzeźba co niesie za sobą coraz większe koszty.
a tak BTW problemu z kierowniczkami nie mam bo czasem lubię mu dać w palnik :D
Awatar użytkownika
bart111
Forumowicz
Posty: 599
Rejestracja: 13 kwie 2011, 21:54
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI ASZ
Lokalizacja: Cegłów/Wwa

[ALL] Tuning TDI

Post autor: bart111 »

Czepiając się szczegółów to pompowtryski ;-) , ale wtryski krócej się pisze a i tak każdy wie o co chodzi :mrgreen:.
No niestety, każda zmiana swoje kosztuje, alr to co napisałem to jest jeszcze w granicach "przyzwoitych cen"
Jeśli się odpowiednio dba o turbinę to tego problemu nie ma, ale znam ludzi którzy bez rozgrzewania silnika dają ostro w piz.., a potem od razi jak gdyby nigdy nic gaszą silnik i twierdzą dobitnie że to nie szkodzi a wręcz przeciwnie :lol: :lol:
Obrazek
Awatar użytkownika
jakub_bb
Forumowicz
Posty: 1154
Rejestracja: 05 mar 2010, 23:47
Auto: Audi A4 B6
Model: 1.9 TDI AWX
Lokalizacja: Bielsko-Biała

[ALL] Tuning TDI

Post autor: jakub_bb »

bart111, a orientujesz się może jakie to mają być wtryski? Jakieś oznaczenia cy cuś.
W 110 jest to już popularne żeby szukać 216 lub 230 i łatwo się tego dowiedzieć ale do pompowtrychów nie mam pojęcia dlatego tak pytam :)

a co do tego jak inni jeżdżą dieslami, no to cóż? Jak ich stać na późniejsze naprawy to niech się bawią byle by później od takich ludzi auta nie kupić :P
Awatar użytkownika
bart111
Forumowicz
Posty: 599
Rejestracja: 13 kwie 2011, 21:54
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI ASZ
Lokalizacja: Cegłów/Wwa

[ALL] Tuning TDI

Post autor: bart111 »

Wiesz co - co do wtrysków to Ci nie podpowiem jakie mają być, bo w tym temacie jeszcze się nie zagłębiałem i nie mam orientacji co by było najlepsze. Może ktoś inny się tu wypowie co już taki manewr z pompowtryskami robił i zamieniał je na większe. Jeśli nie to może jesteś zarejestrowany na LC, tam jest taki koleś marcus415 i on dokładnie powie Ci co i jak ;-).

No, jak coś takiego trafisz to masz pozamiatane. Ja tak swoją poprzednią Ibizę ASV trafiłem i trochę kasy dodatkowo mnie kosztowała. Dla mnie samochód jest czymś więcej niż tylko zwykłym jeździdłem, ale mało ludzi z takiego założenia wychodzi i nie dba o nic w ogóle.
Obrazek
Awatar użytkownika
jakub_bb
Forumowicz
Posty: 1154
Rejestracja: 05 mar 2010, 23:47
Auto: Audi A4 B6
Model: 1.9 TDI AWX
Lokalizacja: Bielsko-Biała

[ALL] Tuning TDI

Post autor: jakub_bb »

no ja dokładnie z takiego samego założenia wychodzę i zawsze w każdy samochód wkładam serce.
Znajomi nie lubią jak wsiadam do ich samochodów bo pierwsze co to mówię "jaki tu syf" i ze to i tamto jest złe i brzydkie :P

trochę zeszliśmy z tematu.

W każdym bądź razie jak ktoś coś wie na ten temat to fajnie jakby się wypowiedział. A Tobie bart111, dzięki za pomoc :)
Awatar użytkownika
rafrut6
Forumowicz
Posty: 1401
Rejestracja: 23 lut 2010, 21:30
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 2.3 V5
Lokalizacja: Olsztyn-LW

[ALL] Tuning TDI

Post autor: rafrut6 »

Samym programem jak zdrowy Arl wyjdzie około 190-195 koni. Turbawka dmuchnie pewnie i ponad 200 Fmic tez styka tak do 200-220 koni. Proponuje ci zrobic program i pojezdzic :) Jak bedziesz chciał coś wiecej napewno sprzegło klęknie nawet po programie moze kleknąć. Cowboy ma z tego co pamietam tez i zestawy do PD :)
http://www.rbauto.eu
POLECAM
:)
Było Toledo ALH 165/350NM
Było S1 -180/400 NM
Jest Toledo 2.3 AGZ 150
ODPOWIEDZ