Z jakim problemem W tym temacie poczytaj o twoim problemie bo masz typowy Notlauf. Podepnij auto pod komputer odczytaj błędy a resztę odpowiedzi w tym temacie dostaniesz
....... Było 121,8 KM i 253,1 Nm .......
....... Było 137,1 KM i 303,2 Nm .......
....... Było 154,5 KM i 339,7 Nm .......
EcuProject Jest 140 KM i 195 Nm Pb
dialog1979, silnik sie nie przegrzewal? Na poczatek zmien korek w zbiorniczku wyrownawczym.
Co do braku mocy dalej lapiesz notlaufa, bez logow nie poznasz przyczyny.
Korek zmieniony 2 tygodnie temu. Temperatura silnika nie przekaraczała 90 stopni. Czy jeżeli dolewałem na ciepłym silnkiu płynu to mogłem zespuć korek? Jets taka możliwośc?!
[ Dodano: 2012-01-10, 00:21 ] Co do błędów to dziś się podpiąłem i jest tylko jeden błąd
17965Ciśnienie doładowania - przekroczona granica regulacji brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY
Holenderskiego nie znam, ale domyślam się że N75 do wymiany?!
dialog1979, szukaj nieszczelnosci w ukl.chlodzenia,jezeli nie znajdziesz to w temacie o chlodzeniu znajdziesz moj link do podobnej dyskusji,jest tam ciekawy patent z butelka,plyn dolewaj o podobnej temp.,pewnie nic sie nie stalo,ale przemysl jak wyglada to od strony temp.rozszerzalnosci materialow...
Co do notlaufa to zacznij od logow (dynam.003 i 011),n75 to jedna z wielu mozliwosci,a skonczy sie pewnie na czyszczeniu turbiny.
Swoje auto oddałem do mechanika, diagnoza zapieczona turbina i sztanga tylko na 2mm się rusza.
Zaworek N75 powiedział, że mam nowy i przepływomierz również:(