[1M] Problemy z TURBOsprężarką

Wszystko o silnikach wysokoprężnych
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Roxon40
Moderator
Posty: 4524
Rejestracja: 14 lis 2009, 22:37
Auto: Renault
Model: Laguna III 2.0 140KM PB
Lokalizacja: Zabrze

[1M] Problemy z TURBOsprężarką

Post autor: Roxon40 »

Z jakim problemem :?: :?: :?: W tym temacie poczytaj o twoim problemie bo masz typowy Notlauf. Podepnij auto pod komputer odczytaj błędy a resztę odpowiedzi w tym temacie dostaniesz
....... Było 121,8 KM i 253,1 Nm .......
....... Było 137,1 KM i 303,2 Nm .......
....... Było 154,5 KM i 339,7 Nm .......
:diabelek: EcuProject :diabelek:
:one: Jest 140 KM i 195 Nm Pb :582:
s
szymekgd
Forumowicz
Posty: 4280
Rejestracja: 27 lip 2010, 14:22

[1M] Problemy z TURBOsprężarką

Post autor: szymekgd »

dialog1979, silnik sie nie przegrzewal? Na poczatek zmien korek w zbiorniczku wyrownawczym.
Co do braku mocy dalej lapiesz notlaufa, bez logow nie poznasz przyczyny.
d
dialog1979
Forumowicz
Posty: 116
Rejestracja: 12 lip 2011, 21:56
Auto: 1M
Model: 1.9 TDI 110KM
Lokalizacja: Legnica

[1M] Problemy z TURBOsprężarką

Post autor: dialog1979 »

Korek zmieniony 2 tygodnie temu. Temperatura silnika nie przekaraczała 90 stopni. Czy jeżeli dolewałem na ciepłym silnkiu płynu to mogłem zespuć korek? Jets taka możliwośc?!

[ Dodano: 2012-01-10, 00:21 ]
Co do błędów to dziś się podpiąłem i jest tylko jeden błąd
17965Ciśnienie doładowania - przekroczona granica regulacji brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY
Holenderskiego nie znam, ale domyślam się że N75 do wymiany?!
s
szymekgd
Forumowicz
Posty: 4280
Rejestracja: 27 lip 2010, 14:22

[1M] Problemy z TURBOsprężarką

Post autor: szymekgd »

dialog1979, szukaj nieszczelnosci w ukl.chlodzenia,jezeli nie znajdziesz to w temacie o chlodzeniu znajdziesz moj link do podobnej dyskusji,jest tam ciekawy patent z butelka,plyn dolewaj o podobnej temp.,pewnie nic sie nie stalo,ale przemysl jak wyglada to od strony temp.rozszerzalnosci materialow...
Co do notlaufa to zacznij od logow (dynam.003 i 011),n75 to jedna z wielu mozliwosci,a skonczy sie pewnie na czyszczeniu turbiny.
Awatar użytkownika
Sony
Administrator
Posty: 7094
Rejestracja: 20 sty 2009, 20:09
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI ASV++
Lokalizacja: Piotrków Tryb.
Kontakt:

[1M] Problemy z TURBOsprężarką

Post autor: Sony »

dialog1979, trzymaj się tematu zamiast spamować o płynie chłodniczym w temacie turbosprężarki :691:
o
ozio21
Forumowicz
Posty: 150
Rejestracja: 26 gru 2011, 10:38
Auto: 1M
Model: 1.9 ASV
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki

[1M] Problemy z TURBOsprężarką

Post autor: ozio21 »

Swoje auto oddałem do mechanika, diagnoza zapieczona turbina i sztanga tylko na 2mm się rusza.
Zaworek N75 powiedział, że mam nowy i przepływomierz również:(
d
dialog1979
Forumowicz
Posty: 116
Rejestracja: 12 lip 2011, 21:56
Auto: 1M
Model: 1.9 TDI 110KM
Lokalizacja: Legnica

[1M] Problemy z TURBOsprężarką

Post autor: dialog1979 »

Dzięki bardzo. Postaram sięto sprawdzić.
m
mateoo9936
Forumowicz
Posty: 4
Rejestracja: 21 lis 2011, 19:53

[1M] Problemy z TURBOsprężarką

Post autor: mateoo9936 »

Witam,a powie mi ktoś gdzie w ogóle jest ten zaworek N75,bo też raz miałem taki problem,że dostał muła!!Dzięki za odp
d
dialog1979
Forumowicz
Posty: 116
Rejestracja: 12 lip 2011, 21:56
Auto: 1M
Model: 1.9 TDI 110KM
Lokalizacja: Legnica

[1M] Problemy z TURBOsprężarką

Post autor: dialog1979 »

Oto logi. Nie wiem czy zrobiłem dobrze. http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/84b ... 6ae51.html

Błedy które są nadal..
1 Fault Found:
17965 - Charge Pressure Control: Positive Deviation P1557 - 35-10 - - - Intermittent

1 Fault Found: 17965 - Charge Pressure Control: Positive Deviation P1557 - 35-10 - - - Intermittent Readiness: N/A

[ Dodano: 2012-01-14, 00:05 ]
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/84b ... 6ae51.html
Ostatnio zmieniony 14 sty 2012, 23:37 przez dialog1979, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
koti
Zasłużony
Posty: 1394
Rejestracja: 04 sie 2008, 16:50
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI
Lokalizacja: Grójec

[1M] Problemy z TURBOsprężarką

Post autor: koti »

dialog1979 pisze:17965

Przeładowanie turbiny, pewnie nadaje się do czyszczenia.
Seat Toledo II, 1.9 TDI 110 KM ASV, 2000r.
ODPOWIEDZ