Grzebanie nasze codzienne

Luźne gadki o wszystkim
d
dziobii
Forumowicz
Posty: 66
Rejestracja: 22 gru 2012, 16:19
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI AHF
Lokalizacja: Chełm

[ALL] Grzebanie nasze codzienne

Post autor: dziobii »

1. U mnie wleciał na stałe wideorejestrator:

Obrazek


2. Dodatkowe gniazdo zapalniczki:

Obrazek



A żeby nie rozcinać instalacji, zasilanie jednego i drugiego pociągnąłem przez takie oto by-passy:

Obrazek
Obrazek
Awatar użytkownika
Roxon40
Moderator
Posty: 4524
Rejestracja: 14 lis 2009, 22:37
Auto: Renault
Model: Laguna III 2.0 140KM PB
Lokalizacja: Zabrze

[ALL] Grzebanie nasze codzienne

Post autor: Roxon40 »

Uszczelnienie wszystkich drzwi silikonem. Na lato jak będę miał za dużo wolnego to wstawię folię :)
....... Było 121,8 KM i 253,1 Nm .......
....... Było 137,1 KM i 303,2 Nm .......
....... Było 154,5 KM i 339,7 Nm .......
:diabelek: EcuProject :diabelek:
:one: Jest 140 KM i 195 Nm Pb :582:
Awatar użytkownika
Easterling
Forumowicz
Posty: 75
Rejestracja: 16 lip 2014, 16:51
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.6 16V
Lokalizacja: Rzeszów

[ALL] Grzebanie nasze codzienne

Post autor: Easterling »

Wymiana filtru oleju , powietrza , paliwowego i wymiana oleju :)
Awatar użytkownika
Sony
Administrator
Posty: 7094
Rejestracja: 20 sty 2009, 20:09
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI ASV++
Lokalizacja: Piotrków Tryb.
Kontakt:

[ALL] Grzebanie nasze codzienne

Post autor: Sony »

Zaślepienie zaworu EGR w Mietku.
l
lolek
Forumowicz
Posty: 337
Rejestracja: 23 lis 2009, 11:05
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI
Lokalizacja: Warszawa

[ALL] Grzebanie nasze codzienne

Post autor: lolek »

Wymiana oleju, 4 filtry, koncowka drazka, przewod przy IC, zbieznosc. Za wszystko 250 pln. Moj olej i filtry.
Awatar użytkownika
Sony
Administrator
Posty: 7094
Rejestracja: 20 sty 2009, 20:09
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI ASV++
Lokalizacja: Piotrków Tryb.
Kontakt:

[ALL] Grzebanie nasze codzienne

Post autor: Sony »

:arrow: Żonki Mateusz w ogóle nie wskazywał ile paliwa jest w baku, więc postanowiłem się za to zabrać. Po wyjęciu pompy z baku okazało się, że jakaś pseudo złota rączka grzebała przy pompie uszkadzając powrót paliwa, o pływającym sobie samowolnie pływaku nie wspominając (urwane kable). W rzeczywistości pompa trzymała się tylko na wężu dostarczającym paliwo z baku. Na szrocie kupiłem używaną pompę paliwa, ale jak się okazało sprawna była jedynie obudowa i pływak, bo paliwa podawać pompka nie chciała ;) Złożyłem z dwóch pomp jedną, wyczyściłem i wsio działa jak należy, a wskaźnik z dumą prezentuje poziom paliwa <zygi>

Poza tym wymieniłem amortyzatory tylne, bo po 16 latach miały dość (tak, siedziały oryginalne)... Bez cięcia śrub mocujących się nie obyło tak pięknie zapieczone były :573: Na pokład zapodałem KYB Excel G i w końcu przestało dupką rzucać :)
Awatar użytkownika
piotrek148
Forumowicz
Posty: 263
Rejestracja: 28 mar 2011, 21:25
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 tdi AHF
Lokalizacja: Nowa Sól

Re: [ALL] Grzebanie nasze codzienne

Post autor: piotrek148 »

Sony pisze::arrow: Żonki Mateusz w ogóle nie wskazywał ile paliwa jest w baku, więc postanowiłem się za to zabrać. Po wyjęciu pompy z baku okazało się, że jakaś pseudo złota rączka grzebała przy pompie uszkadzając powrót paliwa, o pływającym sobie samowolnie pływaku nie wspominając (urwane kable). W rzeczywistości pompa trzymała się tylko na wężu dostarczającym paliwo z baku. Na szrocie kupiłem używaną pompę paliwa, ale jak się okazało sprawna była jedynie obudowa i pływak, bo paliwa podawać pompka nie chciała ;) Złożyłem z dwóch pomp jedną, wyczyściłem i wsio działa jak należy, a wskaźnik z dumą prezentuje poziom paliwa <zygi>

Poza tym wymieniłem amortyzatory tylne, bo po 16 latach miały dość (tak, siedziały oryginalne)... Bez cięcia śrub mocujących się nie obyło tak pięknie zapieczone były :573: Na pokład zapodałem KYB Excel G i w końcu przestało dupką rzucać :)


Sam amory wymieniałeś ? U mnie chyba juz się proszą o wymianę i nie wiem czy sam jestem w stanie to zrobić.
Chociaż po ostatnich przygodach z jednym "fachowcem" już nigdy auta nikomu bym nie dal do roboty....
Awatar użytkownika
irocket
Forumowicz
Posty: 1132
Rejestracja: 03 sie 2013, 12:46
Auto: Seat Toledo 1L
Model: 1.9TDi 1Z
Lokalizacja: Rzeszów / Krosno

[ALL] Grzebanie nasze codzienne

Post autor: irocket »

Wcale nie jest trudno wymienić. U siebie męczyłem się 3 dni, przy czym tył wymieniłem w jeden, przód każdą stronę po jednym dniu - wszystko przez zapieczone śruby
Obrazek
Awatar użytkownika
macsta12
Forumowicz
Posty: 318
Rejestracja: 25 kwie 2012, 14:15
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI ASV+
Lokalizacja: Dęblin

[ALL] Grzebanie nasze codzienne

Post autor: macsta12 »

Zimowe koła na pokładzie ;-)
Awatar użytkownika
Kitaj
Forumowicz
Posty: 2816
Rejestracja: 01 lip 2008, 23:52
Auto: E46 330xd/A6 C5 2.8
Model: M57D30/2.8 ALG
Lokalizacja: Okolice Oławy

[ALL] Grzebanie nasze codzienne

Post autor: Kitaj »

Piotrek z tyłu jesteś w stanie wymienić mając 3 klucze :) z przodem jest troche gorzej. ;-)
Było:
Toledo 1M 1.9 AGR+ [*] :(
Audi A6C5 Quattro 2.8 [*]
------------------------------
Jest:
:579: :585: BMW E46 XD M57D30 "Karwan" :585: :579: Obrazek
:579: BMW E39 M54B25 "Na Leniu" :579:
------------------------------
ODPOWIEDZ