Grabek pisze:Pierwsze pytanie dosyć banalne.. który silnik lepiej się sprawuje i którym warto się kierować przy zakupie?
Tym który będzie w lepszym stanie.
Grabek pisze:Czy Seat Toledo 1.9 tdi 110 km posiada dwumasę, filtr cząstek stałych, turbinę oraz czy jest na pasku rozrządu czy łańcuchu?
Posiada dwumas który można zamienić na jednomas, filtra cząstek stałych nie posiada. Turbinę posiada jak samo oznaczenie mówi TDI tylko że turbina ze zmienną geometrią. Rozrząd na pasku.
Grabek pisze:Jak w tej chwili cenowo mają się te części do wymiany gdyby zaistniała potrzeba wymiany?
Uszczelka pod głowicą - koszt ok. 1000zł, Dwumas - koszt 1500zł lub zamieniasz na jedno masz i robisz za połowę ceny ale ogólnie może być parę pierdółek które mogą pochłonąć trochę grosza.
Grabek pisze:Na co najlepiej zwrócić uwagę podczas oględzin samochodu? Jakieś typowe usterki dla tego samochodu?
Przeciekające drzwi, mikrostyki w zamkach, zacinające się kierowniczki spalin w turbinie, przepływomierz.
Grabek pisze:A i ostatnia prośba/ pytanie. Posiadam numer VIN. Czy ktoś z forum miałby możliwość pomocy przy rozkodowaniu? Bardzo by mi zależało.
Jeżeli był serwisowany w PL to może coś się dowiesz a jak nie to lipa, bo Seat nie prowadzi bazy.