Wszystko o silnikach wysokoprężnych
szymekgd
Forumowicz
Posty: 4280 Rejestracja: 27 lip 2010, 14:22
Post
autor: szymekgd » 13 paź 2011, 21:41
W logu 000BS statyczny kat poczatku wtrysku powinien wynosic 51st., osobiscie polecam przyspieszyc do ok.60st.
kri591
Forumowicz
Posty: 92 Rejestracja: 16 sie 2011, 21:36
Post
autor: kri591 » 13 paź 2011, 21:43
w moim przypadku wynosi 64 jak na vagu byla temperatura 80 st. a jak bylo ok 77 to nawet doszo do 68
szymekgd
Forumowicz
Posty: 4280 Rejestracja: 27 lip 2010, 14:22
Post
autor: szymekgd » 13 paź 2011, 21:54
Odczyt na rozgrzanym silniku, czyli przy 90st. ma byc.
kri591
Forumowicz
Posty: 92 Rejestracja: 16 sie 2011, 21:36
Post
autor: kri591 » 13 paź 2011, 21:57
OK jutro wszystko posprawdzam i dam znac co i jak;) A jak na razie zycze milego wieczoru i dzieki za zainteresowanie;)
Sony
Administrator
Posty: 7101 Rejestracja: 20 sty 2009, 20:09
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI ASV++
Lokalizacja: Piotrków Tryb.
Kontakt:
Post
autor: Sony » 13 paź 2011, 23:00
szymekgd pisze: Odczyt na rozgrzanym silniku, czyli przy 90st. ma byc.
Wg VAGa musi być minimum 80 stopni i to jest wystarczające do diagnozy.
szymekgd
Forumowicz
Posty: 4280 Rejestracja: 27 lip 2010, 14:22
Post
autor: szymekgd » 14 paź 2011, 08:16
Sony , tak, blad pomiaru temp. dla 80st. jest rowny 0% ? Temp. pracy silnika w czasie jazdy to okolice 90st. i dla tej wartosci zczytujemy wartosci.
Sony
Administrator
Posty: 7101 Rejestracja: 20 sty 2009, 20:09
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI ASV++
Lokalizacja: Piotrków Tryb.
Kontakt:
Post
autor: Sony » 14 paź 2011, 11:24
szymekgd , nie zgodzę się z Tobą. Po coś te widełki w VAGu są.
szymekgd
Forumowicz
Posty: 4280 Rejestracja: 27 lip 2010, 14:22
Post
autor: szymekgd » 14 paź 2011, 12:07
Sony , spoko, kazdy robi jak uwaza
Wyplosz
Forumowicz
Posty: 868 Rejestracja: 11 cze 2010, 12:01
Auto: TOLEDO 1M
Model: AGZ
Lokalizacja: Krosno / Rzeszów / Stalowa Wola
Post
autor: Wyplosz » 14 paź 2011, 19:28
zgodzę się zszymekgd , temp ma być 90st bo w takiej pracuje silnik, tak samo mieliśmy na laborkach że inne wskazanie było na 90 a inne na 80 ale silnik był fiatowski na CR
- Miałeś kiedyś marzenia ??
- Tak miałem zostać kierowcą rajdowym
- I co ?
- I zostałem piratem drogowym
kri591
Forumowicz
Posty: 92 Rejestracja: 16 sie 2011, 21:36
Post
autor: kri591 » 15 paź 2011, 14:51
A wiec wracając do tematu świeczki sa ok tak samo czujnik... A ten zawor n109 jakos mozna przeczyscic?