W teorii silnik zużywa mniej paliwa gdy nie korzystamy z obrotów w których suszarka zaczyna zdrowo dmuchać czyli mniej wiecej 1,8-2tyś obr lecz tak jak napisał kolega wyżej jest to szkodliwe dla turbiny a raczej zmiennej geometrii turbiny. Jak masz pancerne turbo czyt bez geometrii możesz uprawiać PSJ chociaż podejrzewam że jak nie sprężarka to coś innego się zemści wtedy w takim silniku
Nasze silniczki gdy są sprawne to i tak zadowalają się niskim zużyciem paliwa w stosunku do swojej mocy
Nie zapomne na TVN Turbo tej szkoły eko jazdy gdzie Octavią 1.9 uzyskiwali spalanie na poziomie 4,5-5 litrów bo zmieniali biegi na bardzo niskich obrotach, z tego co pamietam to wrzucali 5 chyba od 50km/h. Za oszczedzą 5zł na 100km a później jak przyjdzie wyczyścisz turbo i wymienić dwumasa o zapchanym sadzą silniku nie wspomne to im ta eko jazda wyjdzie bokiem
Szkoda że nie informowali o szkodliwości takiej jazdy na silnik i jego osprzęt