Wszystko o silnikach wysokoprężnych
Kitaj
Forumowicz
Posty: 2816 Rejestracja: 01 lip 2008, 23:52
Auto: E46 330xd/A6 C5 2.8
Model: M57D30/2.8 ALG
Lokalizacja: Okolice Oławy
Post
autor: Kitaj » 14 kwie 2013, 16:13
Tam sie nie leje jak z hydrantu, bez przesady
spec
Forumowicz
Posty: 842 Rejestracja: 27 sty 2010, 20:44
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI
Lokalizacja: Rzeszów
Post
autor: spec » 14 kwie 2013, 16:54
Ale w korku będzie w środku czuć. Wg mnie najlepszy jest obieg zamknięty z separatorem a nie bidonem po drodze.
jabol_ek
Forumowicz
Posty: 55 Rejestracja: 06 sty 2011, 21:53
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI ASV
Lokalizacja: Kędzierzyn Koźle
Post
autor: jabol_ek » 14 kwie 2013, 18:31
Tutaj gościu na sąsiednim forum pokazał fajny Tutorial jak zrobić samemu separator
LINK
szymekgd
Forumowicz
Posty: 4280 Rejestracja: 27 lip 2010, 14:22
Post
autor: szymekgd » 14 kwie 2013, 21:58
Wystarczy poszukać info, że vwir miał takie coś zainstalowane i pustką świeciło. Nie wiem jak jest podłączony separator, ale jeżeli nie jest to szczelny układ pozwalający turbinie wyciągać opary to prościej wąż w butelkę plastikową wpakować...
Michal
maleja
Forumowicz
Posty: 7 Rejestracja: 16 paź 2014, 19:15
Post
autor: maleja » 11 lut 2015, 17:51
Siemanko, odświeżę temacik. Miałem niedawno przygodę(stłuczkę) i jak zdejmowałem zderzak zauważyłem, że nie posiadam tej kierownicy/osłony dolotu powietrza do IC. Poczytałem trochę o tym i wyczytałem, że to zbyt zdrowe dla IC nie jest. To prawda? A może ktoś posiada taki dolocik na zbyciu?
szymekgd
Forumowicz
Posty: 4280 Rejestracja: 27 lip 2010, 14:22
Post
autor: szymekgd » 17 lut 2015, 09:34
maleja pisze: Poczytałem trochę o tym i wyczytałem, że to zbyt zdrowe dla IC nie jest.
IC to nie przeszkadza, szybciej temp. w dolocie wzrośnie i sterownik obetnie ciśnienie doładowania..
Michal
maleja
Forumowicz
Posty: 7 Rejestracja: 16 paź 2014, 19:15
Post
autor: maleja » 20 lut 2015, 01:25
szymekgd pisze: IC to nie przeszkadza, szybciej temp. w dolocie wzrośnie i sterownik obetnie ciśnienie doładowania..
no dobra, a czy może przez to wpadać w tryb awaryjny czy nie bardzo?
krzysiek1606
Forumowicz
Posty: 34 Rejestracja: 04 sty 2015, 17:09
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI ASV
Lokalizacja: nasielsk
Post
autor: krzysiek1606 » 20 lut 2015, 06:41
maleja pisze: szymekgd pisze: IC to nie przeszkadza, szybciej temp. w dolocie wzrośnie i sterownik obetnie ciśnienie doładowania..
no dobra, a czy może przez to wpadać w tryb awaryjny czy nie bardzo?
nie
jak sie zagrzeje to spuchnie
oferuje czyszczenie turbin , przerobke turbin GTB na podcisnienie , uszczelnianie i modyfikacje pomp wtryskowych , uklady wydechowe z kwasiaka i instalacje fmic
tel. 608370238