No może,ale nie w tym egzemplarzu no chyba,że nagle rozbiore go na czynniki wypiaskuje wstawie co sie utleniło to wtedy będzie to miało jakiś sens,ale teraz to nawet koleś,który jest w posiadaniu części nie potrafi się określić co do ceny. Najbardziej bym chciał żółtą lub czerwoną Cupre 2 generacji z końcowych lat produkcji mam sentyment do tego auta ,bo po maluchu jeżdziłem właśnie ibizą
odgrzebuje i jednocześnie pytam czy te czesci beda dobre na swapa w asv na 312:
tarcza 312mm - 8N0615301A
blacha lewa - 1J0615311B
blacha prawa - 1J0615312B
jarzmo - 4B0615125A albo 1J0615125A (jaka różnica poza tym że jest droższe?)
zacisk lewy - 1J0615123B
zacisk prawy - 1J0615124B
klocki - 8N0698151A
zwrotnica lewa - 1J0407255AH
zwrotnica prawa - 1J0407256AH
to chyba tyle. jeszcze pytanie co do piasty - dla każdego modelu jest taka sama? podejrzewam ze taniej bedzie wymienic na serie przod i tyl niz zrobienie samego przodu na wieksze..
Odgrzeję kotleta troszkę. Mianowicie na większości for itp jeżeli chodzi o 15" koło na tył i tarcza 256x22 wentylowana z zaciskiem Lukas mówią że nie wejdzie bynajmniej stalowa z zapasu lecz nic nie wspominają o alu. Otóż 15" felga zarówno stalowa jak i aluminiowa wchodzą bez problemu z tm że alu jednak mogło by wymagać 1mm dystansu ponieważ między zaciskiem a ramionami felgi jest ciasno lecz nic nie ociera, jarzma pochodzą z Audi TT Quattro z dystansem 6mm między jarzmem a belką, zaznaczam iż są to oryginalne felgi. Zaznaczę iż tarcza i klocki są nowe, po prostu troszkę leżały u sprzedającego