Jezeli miales do klimy wpuszczony czynnik z barwnikiem lokalizujacym nieszczelnosci to sprawa jest jasna, jezeli "pojemnik" jest w ukl. klimy to moze byc to osuszacz.
Skoro czujnik dziala, tylko prawdopodobnie przeklamuje, to dlaczego VAG ma pokazac bledy?
Pewnie mozesz odczytac na climatronicu temp. zczytana z tego czujnika i porownac ja z nie zaleznym termometrem, ale 100% pewnosci, ze czujnik jest uszkodzony nie uzyskasz.
Podmienic panel i sprawdzic czy nastapila poprawa, jezeli tak to kupic panel lub poszukac jakiego rodzaju (NTC/PTC) i jaka rezystancje ma ten czujnik (G56 na schemacie), kupic go w elektronicznym i przelutowac w panelu.
prawdopodobnie trzeba będzie wyczyścić komutator. Zapylenie między płytkami powoduje zwarcie w silniczku i sterownik odłącza go, zapisując błąd.
W audi, w przypadku climatronic, w znakomitej większości awarii silniczków pomaga to rozwiązanie.