[ALL] Klimatyzacja

Tematy ogólno-techniczne
ODPOWIEDZ
s
szymekgd
Forumowicz
Posty: 4280
Rejestracja: 27 lip 2010, 14:22

[ALL] Klimatyzacja

Post autor: szymekgd »

Jezeli miales do klimy wpuszczony czynnik z barwnikiem lokalizujacym nieszczelnosci to sprawa jest jasna, jezeli "pojemnik" jest w ukl. klimy to moze byc to osuszacz.
Awatar użytkownika
Danielek.
Forumowicz
Posty: 1853
Rejestracja: 11 kwie 2011, 21:34
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9
Lokalizacja: WA

[ALL] Klimatyzacja

Post autor: Danielek. »

Po fotach widac ze jest to jaskrawo zielony plyn,wiec to raczej bedzie lokalizator nieszczelnoci,zwlaszcza ze pisze ze klima slabo chlodzi.
s
szymekgd
Forumowicz
Posty: 4280
Rejestracja: 27 lip 2010, 14:22

[ALL] Klimatyzacja

Post autor: szymekgd »

Nie kazdy serwis "wpuszcza" ten specyfik razem z czynnikiem chlodzacym, szczelnosc instalacji sprawdza sie azotem i pozniej napelnia tylko czynnikiem.
Awatar użytkownika
jakub_bb
Forumowicz
Posty: 1154
Rejestracja: 05 mar 2010, 23:47
Auto: Audi A4 B6
Model: 1.9 TDI AWX
Lokalizacja: Bielsko-Biała

[ALL] Klimatyzacja

Post autor: jakub_bb »

kratke przeczyscilem a vagu brak bledow. jak teraz jade w nocy temp na zewnatrz ok 13*C to tak samo nie potrafi utrzymac :/
s
szymekgd
Forumowicz
Posty: 4280
Rejestracja: 27 lip 2010, 14:22

[ALL] Klimatyzacja

Post autor: szymekgd »

Skoro czujnik dziala, tylko prawdopodobnie przeklamuje, to dlaczego VAG ma pokazac bledy?
Pewnie mozesz odczytac na climatronicu temp. zczytana z tego czujnika i porownac ja z nie zaleznym termometrem, ale 100% pewnosci, ze czujnik jest uszkodzony nie uzyskasz.
Awatar użytkownika
jakub_bb
Forumowicz
Posty: 1154
Rejestracja: 05 mar 2010, 23:47
Auto: Audi A4 B6
Model: 1.9 TDI AWX
Lokalizacja: Bielsko-Biała

[ALL] Klimatyzacja

Post autor: jakub_bb »

czyli generalnie co mam zrobic zeby to sprawdzic? :-P
duzo wiem i duzo sam potrafie ale tutaj witki mi opadają :-P
s
szymekgd
Forumowicz
Posty: 4280
Rejestracja: 27 lip 2010, 14:22

[ALL] Klimatyzacja

Post autor: szymekgd »

Podmienic panel i sprawdzic czy nastapila poprawa, jezeli tak to kupic panel lub poszukac jakiego rodzaju (NTC/PTC) i jaka rezystancje ma ten czujnik (G56 na schemacie), kupic go w elektronicznym i przelutowac w panelu.
p
powe88
Forumowicz
Posty: 338
Rejestracja: 07 lip 2011, 22:47
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.6 SR
Lokalizacja: Oleśnica

[ALL] Klimatyzacja

Post autor: powe88 »

Dzisiaj sprawdziłem błędy na vagu i Spotkało mnie rozczarowanie
604 Potencjometr w V71 - G113, Czujnik pozycji klapy motoru tylnego ciśnienia - G113

Obrazek

Co to za usterka jak ją wyeliminować ??
Awatar użytkownika
regii.kr
Forumowicz
Posty: 903
Rejestracja: 12 sie 2009, 19:47
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI
Lokalizacja: Kraków

[ALL] Klimatyzacja

Post autor: regii.kr »

prawdopodobnie trzeba będzie wyczyścić komutator. Zapylenie między płytkami powoduje zwarcie w silniczku i sterownik odłącza go, zapisując błąd.
W audi, w przypadku climatronic, w znakomitej większości awarii silniczków pomaga to rozwiązanie.
p
powe88
Forumowicz
Posty: 338
Rejestracja: 07 lip 2011, 22:47
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.6 SR
Lokalizacja: Oleśnica

[ALL] Klimatyzacja

Post autor: powe88 »

Gdzie ten komutator się znajduje? I jak można go wyczyścić ?
ODPOWIEDZ