[ALL] Tuning TDI

Duże turbo, chip, napisz o tym tutaj.
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
vwir
Zasłużony
Posty: 2838
Rejestracja: 20 lis 2009, 09:58
Auto: DS5, Leaf
Model: 2.0HDI, EE
Lokalizacja: okolice Krosna

[ALL] Tuning TDI

Post autor: vwir »

Jasne, nie ma problemu. W tym tygodniu muszę się wyrobić. Dam Ci znać.
p
pgt
Forumowicz
Posty: 55
Rejestracja: 13 maja 2013, 16:57

[ALL] Tuning TDI

Post autor: pgt »

ALH w Toledo od roku modelowego 2000 idą po kablu.
Chiptuning - nie tylko TDI.
Hamownia.
Awatar użytkownika
vwir
Zasłużony
Posty: 2838
Rejestracja: 20 lis 2009, 09:58
Auto: DS5, Leaf
Model: 2.0HDI, EE
Lokalizacja: okolice Krosna

[ALL] Tuning TDI

Post autor: vwir »

Jeździ ktoś na wtryskach firad? Albo znacie kogoś, kto jeździ? Z tego co się orientuję to cowboy już nie robi wtrysków na fratelli, tylko firad. Tylko nie wiem, jak z ich trwałością. Myślę o założeniu 240-tek.
s
sagon
Forumowicz
Posty: 22
Rejestracja: 10 sie 2013, 19:59
Auto: toledo 1l
Model: afn +++
Lokalizacja: Stąporków

[ALL] Tuning TDI

Post autor: sagon »

vwir pisze: Myślę o założeniu 240-tek.


Lepiej wyjdziesz na race 520,czyli 260kach,ale pewnie i tak kupisz 240tki,których nikt po dłuższym dystansie jeszcze nie sprawdził.Nie sprawdził,czyli nie wyjął,nie skontrolował ciśnień,rozpylania,hrypienia i innych nic nie wartych bzdetów.
Masters pisał,że firady lubią się rozjeżdżać,jeżeli wiesz,o czym mowa.

vwir pisze:Z tego co się orientuję to cowboy już nie robi wtrysków na fratelli,


Kolejny,dla którego cowboy to cały świat wtryskiwaczy.A nie łaska sobie samemu zbudować porządny komplecik.Ileż to roboty.Sprzęgła wymieniasz,a wtrysków nie zrobisz?
Poszukaj dobrego pompiarza,który ma epsa,kup końcówki,wyślij do gościa i zrobi ci komplecik,jak ta lala z ciśnieniami jakie sobie zażyczysz+wydruk kontrolny na dowód prawidłowo wyregulowanych ciśnień.
Muszka ma ostatnie sztuki 260ek.
Powiem tylko,że 190/300 jest dobre dla seryjnych 205tek ;-) .
A jak nie masz nikogo takiego,to mogę ci dać namiary na bardzo dobrego fachowca.Możesz to równie dobrze wysłać do Nadarzyna,zrobią tak samo,jak cowboyowi,czyli 190/300 :mrgreen:,po roku zostanie mooże 180/280.Bo trzeba pamiętać,że zamiennik,to nie oryginał boscha,którY trzymał ciśnienia nawet po 200kkm.
Pozdrawiam.
Pompa 10/11,230fb 220/340bar,wałek sdi,bv43/43a,g60,fmic,przedłużona skrzynia,swap hebli tył s3 256mm ,przód 288mm,2../4.. przy zaledwie 4.25v.
Awatar użytkownika
vwir
Zasłużony
Posty: 2838
Rejestracja: 20 lis 2009, 09:58
Auto: DS5, Leaf
Model: 2.0HDI, EE
Lokalizacja: okolice Krosna

[ALL] Tuning TDI

Post autor: vwir »

sagon pisze:
vwir pisze: Myślę o założeniu 240-tek.


Lepiej wyjdziesz na race 520,czyli 260kach,ale pewnie i tak kupisz 240tki,których nikt po dłuższym dystansie jeszcze nie sprawdził.Nie sprawdził,czyli nie wyjął,nie skontrolował ciśnień,rozpylania,hrypienia i innych nic nie wartych bzdetów.
Masters pisał,że firady lubią się rozjeżdżać,jeżeli wiesz,o czym mowa.

vwir pisze:Z tego co się orientuję to cowboy już nie robi wtrysków na fratelli,


Kolejny,dla którego cowboy to cały świat wtryskiwaczy.A nie łaska sobie samemu zbudować porządny komplecik.Ileż to roboty.Sprzęgła wymieniasz,a wtrysków nie zrobisz?
Poszukaj dobrego pompiarza,który ma epsa,kup końcówki,wyślij do gościa i zrobi ci komplecik,jak ta lala z ciśnieniami jakie sobie zażyczysz+wydruk kontrolny na dowód prawidłowo wyregulowanych ciśnień.
Muszka ma ostatnie sztuki 260ek.
Powiem tylko,że 190/300 jest dobre dla seryjnych 205tek ;-) .
A jak nie masz nikogo takiego,to mogę ci dać namiary na bardzo dobrego fachowca.Możesz to równie dobrze wysłać do Nadarzyna,zrobią tak samo,jak cowboyowi,czyli 190/300 :mrgreen:,po roku zostanie mooże 180/280.Bo trzeba pamiętać,że zamiennik,to nie oryginał boscha,którY trzymał ciśnienia nawet po 200kkm.
Pozdrawiam.


Nie chodzi mi o to, że cowboy jest jedyny od wtrysków, tylko o to, że sprzedawał długi okres czasu fratelli, a teraz przesiadł się na firady. Nie wiem, jaki jest powód, ale z tego co pisał, to z fratelli było za dużo reklamacji.

No i w tym problem - żeby mi to ktoś sensownie wyregulował. Bo wymienić końcówki we wtryskiwaczach to potrafię sam, ale wyregulować nie mam czym. Odnośnie rozjeżdżania się to dokładnie to samo słyszałem o fratelli. Gadałem już z moim tunerem i mówił, że fratelli to jak się uda - różnie z nimi bywa. I żebym zapomniał o przebiegu takim, jaki zrobiłem na oryginale. A to jest auto do użytku codziennego (zrobiłem nim już 100tys) więc żywotność wtrysków ma dla mnie duże znaczenie. Obawiam się, że skończy się na boschach 216. Szkoda trochę, ale w sumie ładnie poprowadzone 216 mogą wypluć spokojnie 160-165KM i 360-380Nm, a to już nie jest tak źle.
Odnośnie ciśnień to w sumie nie wiem, czy nie zrobić 220/300. Przecież to, że teraz mam 190/300 o niczym nie świadczy. Co najwyżej rozjedzie się trochę kąt - wtedy go poprawię.
Awatar użytkownika
kornat
Forumowicz
Posty: 2452
Rejestracja: 13 lis 2009, 21:48
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI AHF
Lokalizacja: Tarnobrzeg

[ALL] Tuning TDI

Post autor: kornat »

vwir pisze:Odnośnie ciśnień to w sumie nie wiem, czy nie zrobić 220/300. Przecież to, że teraz mam 190/300 o niczym nie świadczy. Co najwyżej rozjedzie się trochę kąt - wtedy go poprawię.

Ustawiaj na 220/300, kąt wtrysku i dawkę sobie ogarniesz.
P.S. U kogo zamierzasz robić program?
Awatar użytkownika
vwir
Zasłużony
Posty: 2838
Rejestracja: 20 lis 2009, 09:58
Auto: DS5, Leaf
Model: 2.0HDI, EE
Lokalizacja: okolice Krosna

[ALL] Tuning TDI

Post autor: vwir »

Tam, gdzie robiłem, czyli durasoft. Bardzo ładnie mi poprowadzili kreski do tej pory i nie mam zamiaru szukać innych. Wiem - daleko, ale moim zdaniem warto.
Awatar użytkownika
kornat
Forumowicz
Posty: 2452
Rejestracja: 13 lis 2009, 21:48
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI AHF
Lokalizacja: Tarnobrzeg

[ALL] Tuning TDI

Post autor: kornat »

A masz pompę 11? Bo może ona w połączeniu z 216 da jeszcze z 10KM
Awatar użytkownika
vwir
Zasłużony
Posty: 2838
Rejestracja: 20 lis 2009, 09:58
Auto: DS5, Leaf
Model: 2.0HDI, EE
Lokalizacja: okolice Krosna

[ALL] Tuning TDI

Post autor: vwir »

Powinna dać, tylko że moja pompa ma po remoncie zrobione 100 tys, więc szkoda mi się z nią rozstawać.
Poza tym to gdy po kilku miesiącach będzie mi za mało mocy to wtedy zawsze pompa zostanie jako wyjście awaryjne ;)
Myślę tylko o włożeniu większego IC, bo teraz to jest zimno i pewnie będzie ok, ale latem może zacząć kopcić. Swoją drogą - zna ktoś pewne źródło na 216 boscha? Z tego co czytałem to łatwo się wpakować w chińskie podróby, a tego wolę uniknąć.
Awatar użytkownika
kornat
Forumowicz
Posty: 2452
Rejestracja: 13 lis 2009, 21:48
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI AHF
Lokalizacja: Tarnobrzeg

[ALL] Tuning TDI

Post autor: kornat »

Zawsze można kupić najtańszą pompę i przerobić na 11, a swoją sprzedać ;)
ODPOWIEDZ