psamolek pisze:kolego a filtr paliwa zmieniałeś?
Filtry wszystkie zmieniane 4 m-ce temu
psamolek pisze:A jeszcze jedna możliwość że nie spuściłeś wody z dna filtra (odwodnienie filtra paliwa) i przy obecnych temperaturach powstają kryształki lodu blokujące przepływ.
Hmmm, przy wymianie nie przypominam sobie żeby jakaś woda tam była...
tomas26 pisze:Tez miałem problem z szarpaniem i okazało się że zawór N75 był brudny regeneracja i pomogło ale też może być przepływomierz brudny .wymiana filtra oleju i powietrza nie zaszkodzi
Przepływkę wymieniałem jakieś 3 miesiące temu, więc raczej odpada. Jak będę miał chwilę najwyżej N75 wyczyszczę
[ Dodano: 2013-01-18, 13:55 ]
Niestety wyczyszczenie N75 nic nie dało, zresztą nie był bardzo brudny. Spróbuję jeszcze EGR zaślepić, ale dalej słychać jakiś dźwiek i szarpanie/przerywanie delikatne przy dodawania gazu w okolicach 2 tys obr., ale puszcze gaz/dodam gazu i "puszcza". Ogólnie na zimnym się jedzie jak na awaryjnym, dopiero jak złapie temperaturę to tak jakby dopiero turbo zaczęło pompować.
Zeskanowałem go Vagiem i miałem 2 błędy 17965 (standard, ponieważ łapie czasami notlaufy) i błąd G62. Nie wiem czy to ma coś wspólnego, ale skasowałem błędy. Później jak jechałem samochodem to przez jakiś czas nie słyszałem żadnych dźwięków a i turbo czuć, że pompowało, na zimnym silniku.