1. Robisz krótkie dystanse autem i stąd się to bierze.
2. Masz uszczelkę pod głowicą do wymiany.
Jak się mylę to mnie pewnie ktoś poprawi

misiek090 pisze:Jak mogę jeszcze inaczej zdiagnozować tą uszczelkę pod głowicą
misiek090 pisze:sprawdziłem stan 2 świec i wydaje mi się, że spalanie jest dobre:
[url=http://iv.pl/images/05978467635776953081_thumb.jpg]Obrazek[/URL]
ale nie wiem jak się dobrać do reszty. Ale chyba będę musiał zdemontować kolektor ssący, bo ni jak nie idzie się do nich dostać. Ale na forum miro nie pisał nic o zdemontowaniu kolektora. Ale inaczej się chyba nie da.
link do postu mira
bo to wygląda tak:
[url=http://iv.pl/images/94308697033711133409_thumb.jpg]Obrazek[/URL]
no i nijak nie ma szans bez rozbierania![]()
a co do przepływomierza, były na nim kropelki. chyba tego śpika co osadził się na przepustnicy, z tym, że tylko kropelki. wytarłem to i falowanie ustało, ale przejechałem parę km i od nowa. znowu rozebrałem i znowu kropelki na przepływomierzu.
A co do tej uszczelki, to może być przyczyną "pocenia się" silnika?
bo zauważyłem, że silnik pod głowicą jest brudny:
[url=http://iv.pl/images/89163126652653543299_thumb.jpg]Obrazek[/URL][url=http://iv.pl/images/16591733582658934824_thumb.jpg]Obrazek[/URL]
i musiałem dolać płynu chłodniczego, bo z jakiś tydzień temu dolałem tak żeby było na miarce 50% pomiędzy min, a max. I dzisiaj sprawdziłem i znowu było na minimum. chyba, że gdzieś na wężu przecieka.