a gdzie Ty na pilocie znalazłeś numer? Powiem Ci tak, jeżeli sugerujesz się napisem na obudowie kluczyka to możesz się przejechać. Ja niby też mam napisane 433MHz a pilot jest wsadzony 434MHz.
moze i tak ale glownie chodzi mi o to ze modul nie zapamietywal dodanego pilota wiec mysle ze to czy pilot jest 433 czy 434 nie ma wiekszego znaczenia . Glownym moim watkiem jest czy po zmianie modulu powinienem cos doprogramowywac !!!
wczesniej modul widzial kluczyk czy nagle przestal widziec. czsami po zmianie modulu trzeba go zakodowac ale jak bedziesz mial o takich samych numerach to kodowanie powinno byc identyczne. moze faktycznie moduł sie wy**** dlatego nie widzi klucza
diagnostyka VAG, elektromechanika samochodowa
VAG i inne...
ja nie zmienialem modulu poprostu stary pilot przestal dzialac mial uszkodzenie mechaniczny , wiec dokupilem sam pilot do kluczyka o tych samych umerach i chcialem go zaprogramowac vag ale nie moglem , ( kupiony pilot jest dobry )
Wiec potrzebuje informacja czy po zalozeniu nowego modulu o tych samych numerach cos sie rozprogrmuje i bede musial jakos ( nie zanam sie natym ) programowacc ) WIEC PONAWIAM PYTANIE CZY KTOS WIE CZY PO WYCIAGNIECIU STAREGO MODULU I ZALOZENIU NOWEGO TEN NOWY BEDZIE CHODZIL ODRAZU PRAWIDLOWO CZY MUSZE COS DOPROGRAMOWAC !!!!!
powinien na 99% chodzic prawidlowo jak te same numery i koncowka literowa. ta koncowka literowa najwazniejsza. jak masz domykanie szyb z pilota to moze w nowym nie byc bo nie bylo tego seryjnie w 2000 roku
diagnostyka VAG, elektromechanika samochodowa
VAG i inne...
ja wymienialem modul u siebie z miesiac temu. Owszem bedzie chodzil ale nie bedzie ci sie zamykal z pilota samochod. Zostaje tylko serwis tam ci zaprogramuja wszystko. Koszt 140zl. Potem zostaje sie tylko cieszyc naprawionym autem i troche lzejszym portfelem
rafus wiem ze numery maja byc te same ale co z litera na koncu u mnie jest S a nie moge takigo znalesc w interbnecie zeby kupic , wiec moz ewiesz czym moza to zastapic ?